Besvarat

Flytta GB mellan abonnemang?

Användarnivå 2
Emblem +2
Går det att flytta surf från ett till annat abonnemang, har tre styck, hur gör man?

Redigerat - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Hamilton 12 augusti 2018, 13:39

Hade samma fråga i en chatt, och "dessvärre kan vi inte det". Så har de det ju på Tre. Egentligen borde det stå med i avdelningen om att "spara surf", men vi kanske kan se till att någon petar in det. Eller börjar jobba på den lösningen.

Här var det om surfen: Spara Surf

Hoppas @Linnea kan se till den saken.

Nu fick ju jag det svaret, men det kanske finns någon lösning någon smarting på Hallon kan hitta någon lösning. Själv kan jag ju bara dela med mig av det svar jag fick.

Har själv lagt upp en tråd om en Förslagslåda.
Visa original

11 svar

Användarnivå 2
Emblem +7
Hade samma fråga i en chatt, och "dessvärre kan vi inte det". Så har de det ju på Tre. Egentligen borde det stå med i avdelningen om att "spara surf", men vi kanske kan se till att någon petar in det. Eller börjar jobba på den lösningen.

Här var det om surfen: Spara Surf

Hoppas @Linnea kan se till den saken.

Nu fick ju jag det svaret, men det kanske finns någon lösning någon smarting på Hallon kan hitta någon lösning. Själv kan jag ju bara dela med mig av det svar jag fick.

Har själv lagt upp en tråd om en Förslagslåda.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @a2x,

Välkommen till forumet & kul att du också väljer att svara våra andra kunder!

Glöm inte presentera dig för resten av forumet här. 😉

Jag ser till att kika med redaktionen för vår hemsida så att vi kan uppdatera informationen kring att skicka surf mellan användarna, och tills vidare har du fått helt rätt svar av @HallonProblemet ovan.

Det går idag alltså inte att dela sin surf eller skicka GB mellan olika abonnemang hos oss på hallon.

Ha en superfin dag, vi ses på forumet! 😄
Jag har två abonnemang och undrar om man kan flytta data mellan dess två
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Poki!

Vad roligt att du hittat till forumet. Välkommen hit!

Jag har lagt in din fråga i denna tråd, då du här kan se svaret på din fråga. 😊
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen @Hamilton & @a2x!

Jag vill bara uppmärksamma att jag nu har sett till att lägga upp denna information på vår hemsida. 😊

Hur fungerar spara surf?

Ha en superfin dag! 😊
Hej!

Men anledning av tillägget @Linnea adderade till Hur fungerar spara surf?
Kanske skulle till ett förtydligande... 😮

Jag vill bara uppmärksamma att jag nu har sett till att lägga upp denna information på vår hemsida. 😊

Hur fungerar spara surf?

Om jag förstått det korrekt så kan man inte flytta/dela surf mellan olika användares abonnemang, men detsamma gäller även mellan olika konton/nummer/abonnemang som tillhör en och samma användare?

Om så, så lämnar nuvarande text (se nedan) inte hela svaret för alla (som @Poki eller mig 🙂 )
Kanske petigt, men...

11. Kan jag dela med mig av min surf till andra användare?
Idag erbjuder vi dessvärre inte denna möjlighet.

Ha det bra!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej!

Nu har jag förtydligat, tack för att du uppmärksammade det! 🙂
Kan man flytta surf från ett SIMkort till ett annat?
Användarnivå 4
Emblem +5
Kan man flytta surf från ett SIMkort till ett annat?

Hej @Jossan-79!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se svaret här ovanför :)

Allt gott!
Jag har 4 st mobilabonnemang skrivna på mig (jag själv, min dotter och 2 st barnbarn).
Själv använder jag inte så mycket surf och därför har det blivit en större pott. Jag undrar alltså om det går att flytta surf mellan mina abonnemang utan kostnad.
Alltså flytta t.ex. 10 GB utan att behöva köra mobildelning.
Sedan undrar jag hur mycket surf man får spara. Är det obegränsad surf?
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag har 4 st mobilabonnemang skrivna på mig (jag själv, min dotter och 2 st barnbarn).
Själv använder jag inte så mycket surf och därför har det blivit en större pott. Jag undrar alltså om det går att flytta surf mellan mina abonnemang utan kostnad.
Alltså flytta t.ex. 10 GB utan att behöva köra mobildelning.
Sedan undrar jag hur mycket surf man får spara. Är det obegränsad surf?

Hejsan @margareta 😊

Jag har flyttat in din fråga i denna tråd då den tidigare ställts och besvarats här på forumet. Ha det bäst!

Svara

Static Template