Besvarat

Förbrukad surf i utlandet?

• 18 september 2018
  • 3 kommentarer
  • 1053 visningar

Hej! Jag är utomlands i annat EU-land en längre tidsperiod och behöver försäkra mig om att jag inte drar på mig en massa dyra kostnader för surf. Finns något sätt att se hur mycket surf en har förbrukat innevarande månad? För der som anges under ”Mitt saldo” på Mina Sidor är väl hur mycket som finns kvar i potten?

Enlift info gäller detta: ”Här surfar du fritt utan extra kostnad upp till 10GB/mån, förutsatt att du har surf kvar i din pott. Därefter är priset 0,07 kr/MB (ink moms).” Kommer jag informeras när 10GB förbrukats?
icon

Bästa svar av Linnea 20 september 2018, 09:42

Hej @rackarnsbananer,

Välkommen till forumet & tack för ditt inlägg!

Idag har vi ingen realtidsuppdatering för användande i utlandet på Mina sidor, dock får du ett SMS när dina 10GB är slut och du börjar debiteras per MB. Du kan månaden därpå se hur mycket du debiterats för datan i utlandet.

Ha en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @rackarnsbananer,

Välkommen till forumet & tack för ditt inlägg!

Idag har vi ingen realtidsuppdatering för användande i utlandet på Mina sidor, dock får du ett SMS när dina 10GB är slut och du börjar debiteras per MB. Du kan månaden därpå se hur mycket du debiterats för datan i utlandet.

Ha en fin dag!
Hej! Linnea du skriver att ni inte har realtidsuppdatering men hur snabbt kan man se det då?
Är det först vid månadsskiftet?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej! Linnea du skriver att ni inte har realtidsuppdatering men hur snabbt kan man se det då?
Är det först vid månadsskiftet?

Hejsan @Nalle!

Det stämmer, du kan se det på din detaljspecifikation kommande månad. Du kan också kontakta oss via chatt eller mejl så kikar vi på det åt dig. 🙂

Svara

Static Template