Fråga

Försvinner sparad surf

• 1 januari 2021
  • 2 kommentarer
  • 217 visningar

Hej! Ska börja plugga och undrar om min sparade surr försvinner om jag byter till student abonnemang?

Mvh 

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Roderik!

Om du byter till ett abonnemang med en lägre prisplan än den du har idag kommer din sparade surf att försvinna. Dock kan du inte själv byta detta som det ser ut idag - utan du behöver kontakta vår kundservice. De kan säkert även hjälpa dig att se över vad vi kan göra med den sparade surfen :blush:

Amanda
Kundtjänst

Hej! Ska börja plugga och undrar om min sparade surr försvinner om jag byter till student abonnemang?

Amanda kom in i chatten
Amanda
Hej!

Den sparade surfen försvinner endast om du byter ner dig i mängd
skriver av svaret från forum
sec

Amanda
Absolut

Dock kan du inte själv byta detta som det ser ut idag - utan du behöver kontakta vår kundservice. De kan säkert även hjälpa dig att se över vad vi kan göra med den sparade surfen :)
EN SOM HETTE LINNEA, COMMUNITY MANAGER
¨sorry caps

Amanda
Vi ändrade nyligen så man kan byta till studentabonnemang själv.

och vad kan ni göra åt sparad surf om jag byter till det lägre, begär inte att all surf skall vara kvar men det vore ju bra att ha en buffert, använder inte så jätte mycket så som det ser ut på det abb ja har nu.

lägre student ska det vara

Amanda
Dessvärre försvinner all sparad surf
 ok då får jag byta, finns ett med 20gb mån i 6 månader därefter 125 kr, 14gb månad.
tack ändå ha en trevlig dag

Amanda
Den kampanjen gäller endast nya kunder!

jag är ny

Amanda
Okej, men du har tecknat ett abonnemang redan?

nej men snart

Amanda
Okej, jag förstår.
verkar ju vara samma vilkor
Amanda
Japp1
*!
Finns det något annat jag kan hjälpa dig med idag?
nej inte idag men jag återkommer en annan dag för att hjälpa mina färäldrar som är kunder. ha en trevlig dag 

lämnade ett omdöme med “trevligt bemötande men hallon” som är ett principfast företag” inte kunde hjälpa mig med mina ärenden idag.

jag har 107gb på mitt nuvarande abb

Svara