hallon
Besvarat

Går inte att lägga till "Extra användare"

• 27 September 2022
  • 5 kommentarer
  • 202 visningar

Jag tänkte lägga till min sons telefonnummer som extra användare på mitt abonnemang. Han har just nu ett eget abonnemang på mitt konto, men då jag har väldigt mycket surf på mitt abonnemang så blir det mycket bättre om vi istället delar på det. Men när jag klickar på “Beställ nu” på sidan för att lägga till en extra användare på mig så laddar knappen i en sekund och sen står det “Beställ nu” igen och inget händer. Testat på 2 olika datorer och det är exakt samma fel.

icon

Bästa svar av Martin 28 September 2022, 15:11

Visa original

5 svar

Uppdatering: Nu ska det vara löst! Testa att rensa cache och cookies i din webbläsare, eller med en annan alternativt i inkognito om problemet kvarstår. Hojta till annars! 😊

Halloj @Physica!

Nej men, va’ märkligt! Vet du om du är inloggad med din mejladress eller med bankID när du försökte lägga till? Testade själv att lägga till när jag loggade in med bankID och det gick smärtfritt. Stötte dock på detta problem när jag testade igen fast inloggad med mejladress och lösenord, så tror att det är en käpp i det hjulet någonstans.

Jag har bett våra tekniker kika på detta i vilket fall, men så länge bör det inte vara några problem att lägga till extra användare inloggad med bankID. 😊

MVH,
Martin
Community Manager

Hej min son har nummer XXX och jag har registrerat detta på er hemsida. Det står att det ska gå att lägga till nummer som extra användare på mitt abonnemang, Camilla heter jag. Jag får inte det att gå igenom och vill helst inte byta hans nummer. Kan ni hjälpa mig? Blir tokig för att det ej går att ringa er och få hjälp. Vh Camilla 

[Redigerat av moderator] - Innehåll har ändrats/tagits bort i denna tråd i hänsyn till forumets riktilnjer.

Användarnivå 4
Emblem +3

Detta är ett öppet forum, så lägg inte ut personliga uppgifter här.

Ta det med Kundservice istället.

Det är omöjligt att få hjälp av boten endast som inte hjälper mig. Kan någon på riktigt ta upp en telefon och ringa mig som jobbar med detta innan jag måste byta till nytt nummer?! 

Användarnivå 4
Emblem +3

Det är bara kontorstid som det är "bemannat".

Svara

Static Template