hallon 5G

• 22 augusti 2020
  • 4 kommentarer
  • 684 visningar

Användarnivå 1

Hej alla.

Efter jag uppdaterade min Samsung S20 Ultra, så har jag nu tillgång till 3s 5G nät.

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +6

Härligt! vad får du för hastighet….

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej på er @308 & @MichelMnZ

Bra spanat av er att hitta denna uppdateringen i telefonen. Som det ser ut idag kommer vi inte börja att erbjuda 5G inom den närmaste tiden - även om uppdateringen tillfälligt gått ut till dig. 

Detta är en tjänst som kommer prioriteras för Tres kunder, och det är alltså ett abonnemang hos dem som krävs för att kunna nyttja 5G i dagsläget. :blush:

Användarnivå 1

Hej Linnea.

Okej det förklarar hastigheten på nätet. Men jag håller mig på 4G+, för för får jag ut ca 200Mbit/s. Och ca 20Mbit/s upp. Hastigheten på 5G ligger tyvärr på ca 5-10Mbit/s & upp 05,-2Mbit/s. Så lite besvikelse.

Men hoppas inom kort att ni kommer prioriteras, inom kort. För i stort sett har jag 5G täckning i hela Malmö. Så bra jobbat!

Men en sak till.

Fungerar Wifi samtal VoLTE som det ska i Malmö-Hyllie eller finns det någon driftstörningar här?

Med vänliga hälsningar,

MZ.

Användarnivå 4
Emblem +6

Hej Linnea.

Okej det förklarar hastigheten på nätet. Men jag håller mig på 4G+, för för får jag ut ca 200Mbit/s. Och ca 20Mbit/s upp. Hastigheten på 5G ligger tyvärr på ca 5-10Mbit/s & upp 05,-2Mbit/s. Så lite besvikelse.

Men hoppas inom kort att ni kommer prioriteras, inom kort. För i stort sett har jag 5G täckning i hela Malmö. Så bra jobbat!

Men en sak till.

Fungerar Wifi samtal VoLTE som det ska i Malmö-Hyllie eller finns det någon driftstörningar här?

Med vänliga hälsningar,

MZ.

Har du också problem med VoLTE  Kolla tråd https://forum.hallon.se/teknisk-support-5/problem-med-volte-5646

Svara