Besvarat

Har 3 stycken abonnemang liten

Hej

Jag har 3 abonnemang liten 4GB hos Hallon.
Mina döttrar är studerande och har var sin Hallon Liten 4 GB abonnemang.
Jag såg att studerande får 6 GB surf istället för 4 GB som de har i dagsläget.
Hur gör jag??? Kan ni fixa det och uppgradera deras surf från 4 GB till 6 GB, eller skall jag avsluta dessa abonnemang, skapa till mina döttrar egna mina hallon sidor till dem och beställa nya student Hallon liten abonnemang till dem. Det vore smidigare om Hallon bara uppgraderar deras surf från 4GB till 6GB.

Hur gör jag??? Tack för svar.
icon

Bästa svar av HH1 6 december 2018, 16:39

Kontakta kundservice på chatten (eller Facebook messenger som är snabbast) och be dem ändra. Om numren inte spelar någon roll är det allra bästa att avsluta abonnemangen och sedan beställa ett nytt för varje användare. Det går nämligen inte att byta ägare i efterhand.
Visa original

4 svar

Hej. Jag har exakt samma situation, och undrar exakt samma sak. Dessvärre läste jag just i användarvillkoren att detta är ett forum mellan kunder - alltså ska vi kanske inte räkna med att Hallon bemödar sig med ett svar här:

".....Det här är ett forum som medger dig som kund hos Hallon att få hjälp av andra kunder hos Hallon eller, om du vill, att hjälpa andra kunder med problem och tips som du vet svaret på. "

Får fortsätta att jaga svar på annat sätt tror jag. Men får jag tag på någon som kan svara, lägger jag upp svaret i tråden här.
Användarnivå 3
Kontakta kundservice på chatten (eller Facebook messenger som är snabbast) och be dem ändra. Om numren inte spelar någon roll är det allra bästa att avsluta abonnemangen och sedan beställa ett nytt för varje användare. Det går nämligen inte att byta ägare i efterhand.
Aha ok. Ja, jag har lämnat meddelande till kundtjänst. Chatten var stängd. Trist att behöva byta nummer. Men måste man så måste man..
Positivt överraskad fick jag idag (efter 16 timmar) följande svar:

Hej, tack för ditt mejl.
Jag har nu bytt abonnemangsform åt dig till Mobilabonnemang 6 gb på dina abonnemang.
Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Elma

(Tack Elma!)

Svara

Static Template