Fråga

Har ej fått mina SIM-kort

  • 5 september 2020
  • 1 svar
  • 57 visningar

Hej! 
 

jag beställde ett mobilt bredband 200GB och ett mobil abonnemang 100GB den 31 augusti. Dom har fortfarande inte kommit även fast ni sagt att dom är skickade. Jag har betalat första fakturan, men dom som kommit nu känner jag att jag inte tänker betala för ens jag har fått mina simkort! Känns inte roligt att stå och betala och sedan vänta länge på grejerna innan dom ens kommer. 
 

vad är det som händer? 


1 svar

Hejsan @Arsicprivat!

Ojdå, så länge borde inte SIM-korten dröja om du beställde för en vecka sedan och inte fått dom än.

Jag skickar detta till kundservice som kan hjälpa dig stämma av så att SIM-kortet postats till rätt adress och i sånt fall åtgärda ifall det är något fel där samt skicka ut på nytt. Kundservice kommer att återkomma till dig per mejl så snart dom kan, så håll utkik i din inkorg och ett öga på skräpposten ifall deras svar skulle hamna där. 

Svara