Besvarat

Har inte fått min SIM-kort

Hej. Jag har fått ett brev med följesedel och avslag på vilken skriven att där skulle finnas mitt sim-kort men det var tomt. Alltså jag har inte fått kortet. Det är väldigt tråkigt! Jag har fått mycket besväligt för att bara byta abonemag samt nummer. Hoppas att problemet ska lösas fort som möjligt. Dessutom pengar hade redan dragits från mitt konto. Mvh Irina
icon

Bästa svar av Oskar 17 januari 2019, 14:43

Hej @Irina58!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret och för strulet med SIM-kortet.

Du ska självklart ha ett SIM-kort från oss och jag ber dig vänligen kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer de att självklart hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Irina58!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret och för strulet med SIM-kortet.

Du ska självklart ha ett SIM-kort från oss och jag ber dig vänligen kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer de att självklart hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!
Hej Oskar.
Tack för svaret. Jag ber om ursäkt för besvär. Allting är bra jag har hittat detta första sim-kort. Tack för hjälpen. Mvh Irina
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Det är verkligen inget besvär, det som vi finns här för ju :)

Hoppas du blir nöjd med oss som din operatör och du är varmt välkommen att återkomma om det är några fler frågor eller funderingar.

Allt gott!

Hej Jag har spärrat coh beställt ett nytt sim-kort för förra veckan. vill veta när ska jag få det? Behöver det omedelbart. Mvh Willys

Svara