Fråga

Har inte fått mitt SIM-kort


Hej. Jag har nyggligen skaffat abonnemang på hallon. I måndags så blev mitt nuvarande simkort spärrat i samma veva som mitt nya simkort blev aktiverat. Men mitt nya simkort har fortfarande inte kommit. När kommer det egentligen behöver ju ha mitt simkort!

Mvh Denise


2 svar

Användarnivå 5
Emblem +1

Hej. Jag har nyggligen skaffat abonnemang på hallon. I måndags så blev mitt nuvarande simkort spärrat i samma veva som mitt nya simkort blev aktiverat. Men mitt nya simkort har fortfarande inte kommit. När kommer det egentligen behöver ju ha mitt simkort!

Mvh Denise

Det är svårt för oss andra som läser och skriver här att veta. Det är bättre att du kontaktar kundtjänsten. “Kontakta oss” står det längst upp till höger på sidan här, och ibland också en röd bubbla nere till höger..

Har provat men kommer inte fram..

Svara