Besvarat

Hej, jag fick inget sim-kort när jag beställde ett nytt abonnemang.

  • 12 september 2018
  • 1 svar
  • 250 visningar

Hej, jag fick inget sim-kort när jag beställde ett nytt abonnemang.

Konstigt nog.

Ska jag behöva betala för ett nytt nu??

Mvh Adam
icon

Bästa svar av Linnea 14 september 2018, 08:02

Hejsan @Adamek!



Superkul att du har hittat till forumet. Välkommen hit & tack för din fråga!



Vad märkligt att du inte fått ditt simkort. Du ska dock inte betala för ett nytt, så kontakta vår kundservice så skickar vi ett kostnadsfritt istället. 👍



Ha en kanonfin dag & trevlig helg!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Adamek!

Superkul att du har hittat till forumet. Välkommen hit & tack för din fråga!

Vad märkligt att du inte fått ditt simkort. Du ska dock inte betala för ett nytt, så kontakta vår kundservice så skickar vi ett kostnadsfritt istället. 👍

Ha en kanonfin dag & trevlig helg!

Svara


Static Template