Fråga

Hjälpa annan kund som behöver nytt simkort

  • 22 juli 2020
  • 1 svar
  • 83 visningar

Hej, jag behöver hjälpa en av era kunder som behöver ett nytt simkort till en ny mobil. Kunden är äldre och lyckas ej att logga in på sin användare för att göra beställningen då han ej vet sin användare (Jag har redan testat personens mail som jag tänkte återställa password för men hallon känner inte igen den som e-mailen son en användare). Hur kan jag hjälpa denna person att få ett nytt simkort till sin nya mobil? Vilka uppgifter behövs för att kunna skicka ett nytt till honom?


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +5

Hej, jag behöver hjälpa en av era kunder som behöver ett nytt simkort till en ny mobil. Kunden är äldre och lyckas ej att logga in på sin användare för att göra beställningen då han ej vet sin användare (Jag har redan testat personens mail som jag tänkte återställa password för men hallon känner inte igen den som e-mailen son en användare). Hur kan jag hjälpa denna person att få ett nytt simkort till sin nya mobil? Vilka uppgifter behövs för att kunna skicka ett nytt till honom?

@Nettan27 skulle röda dig att kontakta Kundtjänst via chatten

Svara