Besvarat

Hur kollar man samtal lista för varje dag

hEJ, VILL KUNNA SE VILKA SAMTAL JAG GJORDE eller gör varje dag...även smsen för den delen
icon

Bästa svar av Martin 2 september 2019, 10:08

hEJ, VILL KUNNA SE VILKA SAMTAL JAG GJORDE eller gör varje dag...även smsen för den delen

Hejsan @Rafiq!

Utöver dom loggar du kan se i mobilen så har Mina sidor i dagsläget inte stöd för live-uppdatering av användande. Din detaljspecifikation skapas vid månadsskiftet så att du kan se föregående månads användande, men om du vill se innan dess är mobilens egna samtalsloggar och SMS-historik bästa stället att kolla.
Visa original

10 svar

Hejsan @Rafiq!

Utöver dom loggar du kan se i mobilen så har Mina sidor i dagsläget inte stöd för live-uppdatering av användande. Din detaljspecifikation skapas vid månadsskiftet så att du kan se föregående månads användande, men om du vill se innan dess är mobilens egna samtalsloggar och SMS-historik bästa stället att kolla.

jag vill se vilka samtal jag har ringt några månader innan. varför syns inte på listan?

Användarnivå 6
Emblem +8

jag vill se vilka samtal jag har ringt några månader innan. varför syns inte på listan?

@Mory

Det ska synas på din detaljspecifikation på Mina sidor. Tänk på att det finns flera sidor på specifikationen :notepad_spiral:

jag har min dagboksspecifikation nu framför mig, men syns inte om jag har ringt till ett visst nummer t.ex 0771-524 524

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej igen!

Det ska synas om du scrollar ned till sidan där just samtalspecifikationen framgår. Menar du att det saknas utgående samtal? 

Ja utgående samtal till dig t.ex

jag ser inte heller  detaljspecifikation på Mina sidor för juni o juli 2020!?

Ja utgående samtal till dig t.ex

det står datatrafik inom paket 265029654 bytes

Användarnivå 6
Emblem +8

@Mory 

Du kan inte se specifikationer för samtal som är äldre än 6 månader, detta med anledning av rådande lagstiftning. 

Användarnivå 6
Emblem +8

Resterande kan du hitta och ladda ned på Mina sidor. Specifikationen har som sagt flera sidor, så se till att kika igenom dessa ordentligt. 

Svara

Static Template