Besvarat

Hur mycket surf kan jag spara?

• 13 augusti 2019
  • 1 svar
  • 1484 visningar

Hej
Jag har mobilt bredband abonnemang 100 GB per månad, och betalar 249 varje månad
I slut av förra månaden kontrolerade jag mängden surf som var kvar och det var 120 GB kvar. I första dagen av den här månaden jag fick 100 GB till, då skulle det bli 220 GB surf, men det var bara 200 GB när jag kollade mängden. Vart försvann 20 GB surf? Skulle de sparas till nästa månad eller skulle de tas bort? Då, varför måste man betala hela avgiften för en månad? Om det inte går och spara surf till nästa månad, varför man måste betala 249 kr per månad, då man använder inte hela surfen

Med vänlig hälsning
Somayeh
icon

Bästa svar av Nillas 13 augusti 2019, 10:46

Ditt abonnemang, som du har tecknat dig för fungerar så att du får 100 GB varje månad. Du kan dessutom spara upp till 100 GB från föregående månader.

100 + 100 = 200

Din månadsavgift är 249kr/mån och den ska betalas varje månad så länge du har abonnemanget kvar, oavsett hur lite du använder.
Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Ditt abonnemang, som du har tecknat dig för fungerar så att du får 100 GB varje månad. Du kan dessutom spara upp till 100 GB från föregående månader.
100 + 100 = 200
Din månadsavgift är 249kr/mån och den ska betalas varje månad så länge du har abonnemanget kvar, oavsett hur lite du använder.

Svara

Static Template