Besvarat

identiska abonnemang på samma nummer

  • 17 februari 2019
  • 3 kommentarer
  • 88 visningar

Har lyckats få 2 identiska abonnemang på ett och samma nummer. Hur tar jag bort det ena? Alternativt byter telefonnummer på det ena?
icon

Bästa svar av Linnea 20 februari 2019, 16:48

Hej igen!
Jag redigerade en del av din kommentar då den innehöll kunduppgifter.

Okej, då förstår jag. Det låter som att simkortet inte har kommit fram i detta fall. Vi ska såklart undersöka varför och återbetala dig om det är så att vi inte lyckats leverera simkortet till dig.

Kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så hjälper de dig 😊
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Elisabeth A!

Vad konstigt. Idag erbjuder vi inte tvillingkort, alltså samma nummer på flera abonnemang. Var någonstans har du fått information om att du har två abonnemang med samma nummer?
så här ligger det till:
Jag ansökte om abonnemang f min make. Det har vi startat. Det är OK

Samtidigt har jag även ansökt om abonnemang f mig själv - men jag hittar nu ej e-posten att starta o göra flytten från Tre. Saknar alltså sim-kort.

Dock har faktura kommit för BÅDA abonnemangen. Fakturan kan stå i mitt namn f respektive abonnemang.

m v h
Elisabeth

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen!
Jag redigerade en del av din kommentar då den innehöll kunduppgifter.

Okej, då förstår jag. Det låter som att simkortet inte har kommit fram i detta fall. Vi ska såklart undersöka varför och återbetala dig om det är så att vi inte lyckats leverera simkortet till dig.

Kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så hjälper de dig 😊

Svara