Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i augusti
Här kan du ställa dina frågor om våra abonnemang & kontantkort
jag är ny kund och får inte igång abbonemanget. nätet hallon är inte tillgängligt står det vid uppstart av telefon [b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort[/i]
Hej jag har problem med att ringa med min mobil, jag kommer ut på nätet med kan inte ringa.
blir det helt stopp på internet efter att surfen är slut. eller stryps hastigheten? [b][Redigerat] - [/b][i]Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre[/i]
Hej, min son har ett kontantkort som har fungerade bra under första månaden , men nu kan ingen ringa dock gå det bra att surfa, han har Data kvar på sitt konto. Vad är fel!?
Jag förstår inte beskrivningen av hur mycket data jag använt och har kvar. Det ser ut att stå runt 119. Bad better det? Betyder det att jag skulle ha använt 119 GB? Av mina max 25? Man får väl ett meddelande när man sig gränsen? Skulle gärna villa veta hur mycket jag använt och hur mycket jag har kvar. Mvh Marianne
Jag har köpt en mobil därifrån och jag vill ha försäkring med mobilen .hur jag kan ha den ?
Hej jag beställde 2st abonnemang feån er där jag skulle få 300 kr åter per abonnemang att användä på hallon. Men har inte fått det. Hjälp!!!
Jag har inaktiverat kostnadskollen hemma i Sverige men kan inte ansluta i södra Frankrike.
hej! kan jag ha 2 st telefonnummer på mitt abonnemang på 1 och samma telefon? Hur syns det i så fall i telefonen till vilket telefonnummer det ringer? mvh josefin [b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort[/i]