Besvarat

Inga värdebevis hos återförsäljare

varför säljer inte hallon sina värdebevis hos återförsäljare längre? Varför måste det gå genom hallon.se?
Jag har hallon åt mina barn men funderar på att byta nu efter som det måste gå via hemsidan!

Mvh
icon

Bästa svar av Oskar 1 april 2019, 08:40

Hej @Jonkan!

Varmt välkommen till forumet!

Det är så klart jättetråkigt om den här förändringen gör att vi förlorar dig som kund här på hallon.

Vår tanke med att minska tillgången på fysiska värdebevis var att göra saker enklare och tydligare för våra kunder.

Jag tar självklart till mig utav din feedback och för den tacksamt vidare till våra produktansvariga, så att vi kan ta med oss den framöver.

Jag hoppas så klart ändå att du väljer att stanna kvar hos oss på hallon och om du har några fler frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig här i tråden så kikar jag självklart på dessa.

Jag hoppas du får en fin dag och en trevlig vecka!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Jonkan!

Det är så klart jättetråkigt om den här förändringen gör att vi förlorar dig som kund här på hallon.
Vår tanke med att minska tillgången på fysiska värdebevis var att göra saker enklare och tydligare för våra kunder.

Jag tar självklart till mig utav din feedback och för den tacksamt vidare till våra produktansvariga, så att vi kan ta med oss den framöver.

Jag hoppas så klart ändå att du väljer att stanna kvar hos oss på hallon och om du har några fler frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig här i tråden så kikar jag självklart på dessa.

Hej @Jonkan!

Hej!

På talom värdebevis, det går att köpa värdebevis via Bitrefill. Vilket jag gjorde men hur gör jag för att fylla på mitt kort? Har för mig att man ska slå några tecken innan sen koden man fick och sen ringa. Men hittar inte ett dyft om hur man lägger till det. Så vill gärna ha hjälp med det.

Tack på förhand!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Gimberg!

Det du gör är att du slår *400* följt utav värdebeviskoden som du har fått (denna är oftast 13 siffror) och sedan telefonluren.

Hoppas det löser sig för dig :)

Allt gott!

Svara

Static Template