Besvarat

Inget sim-kort

  • 24 augusti 2018
  • 1 svar
  • 261 visningar

Hej! Jag har beställt sim-kort och nummerflytt men mitt sim-kort har aldrig levererats! Jag beställde sim-kortet 13/08 och fick en mailbekräftelse på beställningen... hur kan jag lösa det här?

/Elvira

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Linnea 27 augusti 2018, 10:30

Hejsan @Elviraz!



Vad roligt att du har hittat till forumet. Välkommen hit & tack för ditt inlägg! 😄



Gällande ditt simkort ser jag till att en kollega besvarar dig inom kort. Det låter som simkortet har kommit bort på posten, och i sådana fall ska vi såklart skicka dig ett nytt direkt. 😊



Ha en superfin måndag!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Elviraz!

Vad roligt att du har hittat till forumet. Välkommen hit & tack för ditt inlägg! 😄

Gällande ditt simkort ser jag till att en kollega besvarar dig inom kort. Det låter som simkortet har kommit bort på posten, och i sådana fall ska vi såklart skicka dig ett nytt direkt. 😊

Ha en superfin måndag!

Svara


Static Template