Besvarat

Inte mottagit simkort

Hej jag beställde abonnemang den 21 december och har ej fått sim kort .Undrar om posten har gått vilse.

[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av Linnea 8 januari 2019, 09:39

Hejsan @zdravko!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Väldigt märkligt att du inte fått simkortet. Det låter som det kommit bort om du inte fått hem det efter 4 postdagar. Kontakta oss per mejl eller chatt så kikar vi så din adress stämmer och skickar ett nytt simkort kostnadsfritt.

Ha en kanonfin dag!
Visa original

59 svar

Hej, jag har beställd av er ett sim-kort ,men den kommit inte fram men ni har tagit från konto 11 kr och 49kr men vart i sim kort då?????
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @zdravko!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Väldigt märkligt att du inte fått simkortet. Det låter som det kommit bort om du inte fått hem det efter 4 postdagar. Kontakta oss per mejl eller chatt så kikar vi så din adress stämmer och skickar ett nytt simkort kostnadsfritt.

Ha en kanonfin dag!
Var är min sim-kort som jag har beställt före 10 dagar sedan .
tack
vi har ännu inte fått något sim-kort, vi beställde tjänsten 27/12, nummerflytten är klar vilket gör att vi inte har kvar tidigare abonnemang utan fått köpa kontantkort
Jag har min abonameng från den 7-de januari men har inte fått simkortet
Kan ni skicka så snabbt som möjligt?? Jag har inte fungerande abonameng.
MVH.Irina Kulcsar .
Hej jag skulle flyt 2 nummer men det gick inte . Har fått två nya numer som jag kan använda men hur ska jag använda om jag inte har fåt några sim kort ?när får man dom ?
Beställt en nummerflytt den 3.1 från Telia till Hallon. 8.1 mail från er att nummerflytten är klar. Jag väntar nu på mitt nya sim-kort men det har ännu inte kommit. Hur länge till skall jag vänta? Mvh Annika Nordlander
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, jag har beställd av er ett sim-kort ,men den kommit inte fram men ni har tagit från konto 11 kr och 49kr men vart i sim kort då?????

Hej @Noila!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret och för att du inte fått ditt SIM-kort.

Du kan se hur du ska gå tillväga här ovan som @Linnea skrev, så är det bäst att du kontaktar vår kundservice så kikar dem vidare på ditt ärende.

Allt gott!
Jag saknar fortfarande en SIM-kort från er, har väntat över en vecka nu. Vad kan det bero på?
Hejsan. Undrar vart mitt simkort tagit vägen. Hur lång tid ska det ta innan det kommer ?
Jag har ett abbonnemang med telefonnummer. Jag har inte fått något simkort och på hallons sida framgår inte hur jag ska beställa ett. abbonnemanget tickar ju på.
Häsningar
Tommy

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @annikanordlander74!

Jag har flyttat in din fråga här då den ställts tidigare på forumet. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag har min abonameng från den 7-de januari men har inte fått simkortet
Kan ni skicka så snabbt som möjligt?? Jag har inte fungerande abonameng.
MVH.Irina Kulcsar .

Hej @wiggo!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret och för att SIM-kortet var försenat. Du kan se svaret på din fråga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
vi har ännu inte fått något sim-kort, vi beställde tjänsten 27/12, nummerflytten är klar vilket gör att vi inte har kvar tidigare abonnemang utan fått köpa kontantkort

Hej @Anna6842!

Varmt välkommen till forumet!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men du kan se ditt svar här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Var är min sim-kort som jag har beställt före 10 dagar sedan .
tack

Hej @Ahmed shosha!

Varmt välkommen hit till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men du kan se svaret på din fråga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej jag skulle flyt 2 nummer men det gick inte . Har fått två nya numer som jag kan använda men hur ska jag använda om jag inte har fåt några sim kort ?när får man dom ?

Hej @Yara!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du har hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret och att du inte fick ditt simkort i tid.
Vanligtvis tar det 1-3 dagar för att få sitt simkort, men du kan kika här ovanför hur du gör för att få ett nytt utskickat utav oss.

Allt gott!
Jag beställde ett sim kort den 14:ie januari vilket är en vecka sedan. Det stog i websidan att simkortet kommer efter 3 till 5 dagar. Det här varit en hel vecka och jag har inte fått den än. Vad är problemet?
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag saknar fortfarande en SIM-kort från er, har väntat över en vecka nu. Vad kan det bero på?

Hej @Jukkis!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga till den här tråden, då du kan se svaret på din fråga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan. Undrar vart mitt simkort tagit vägen. Hur lång tid ska det ta innan det kommer ?

Hej @Asfränt!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du har hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret och för det sena SIM-kortet. Du kan kika här ovanför hur du går tillväga.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag har ett abbonnemang med telefonnummer. Jag har inte fått något simkort och på hallons sida framgår inte hur jag ska beställa ett. abbonnemanget tickar ju på.
Häsningar
Tommy

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @Dutool!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag beställde ett sim kort den 14:ie januari vilket är en vecka sedan. Det stog i websidan att simkortet kommer efter 3 till 5 dagar. Det här varit en hel vecka och jag har inte fått den än. Vad är problemet?

Hej @Salwa JK!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men du kan se svaret här ovanför.

Allt gott!
Jag har bestält sim kort men det kom inte

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
Hej!
Min nummerflytt sker imorgon men jag har ännu inte fått något sim-kort. Vore katastrof om det innebär att jag inte kommer kunna använda min telefon imorgon efter 18 eftersom jag kommer vara direkt beroende av den under kvällen. Hur gör jag??
hej beställde abonnemang hos er med nummer flytt.
Nummer flytt är klart, men vi har fortfarande inte fått något brev från er med nytt SIM.
är det på väg??
nu fungerar ju inte det gamla...
MVH Petra Hall
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej!
Min nummerflytt sker imorgon men jag har ännu inte fått något sim-kort. Vore katastrof om det innebär att jag inte kommer kunna använda min telefon imorgon efter 18 eftersom jag kommer vara direkt beroende av den under kvällen. Hur gör jag??

Hej @Antonia!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon!

Jag förstår absolut din situation, så jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga framöver.

Allt gott!

Svara