Iphone XR

Hej, när kommer Iphone XR åter i lager?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort

10 svar

Hej när får ni in iPhone XR igen?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Jomatoca!

Varmt välkommen till forumet!

Jag förstår absolut man är nyfiken på när vi får in dessa i lager igen.

Dessvärre har vi inte fått något tydligt svar från våra leverantörer på den fronten, men vi kommer att få in den igen!

Vanligtvis får vi in kvartalsvis i våra lager, så förhoppningsvis sker det inom kort :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej när får ni in iPhone XR igen?

Hej @Rebecka98!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se svaret här ovanför :)

Allt gott!
Hej,

När är IPhone XR åter i lager? Det gäller samtliga färger.

//Anders G
Hej,

Jag har tänkt beställa en Iphone XR och har några frågor kring det.

1. När kommer ni ha den i lager?
  2. Jag vill ha kvar mitt befintliga nr & befintliga abonnemang till denna Iphone XR som jag ska beställa och avsluta abonnemanget på min nuvarande tele. Hur går jag tillväga med detta?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej,

När är IPhone XR åter i lager? Det gäller samtliga färger.

//Anders G

Hej @Rasbotin83!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej,

Jag har tänkt beställa en Iphone XR och har några frågor kring det.

1. När kommer ni ha den i lager?
  2. Jag vill ha kvar mitt befintliga nr & befintliga abonnemang till denna Iphone XR som jag ska beställa och avsluta abonnemanget på min nuvarande tele. Hur går jag tillväga med detta?

Hej @Erugo!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se svaret på din första fråga här ovanför :)

För att beställa en telefon till ett befintligt abonnemang, klickar du i det alternativet när du genomför din beställning.
Du får då välja vilket nummer (om du har fler) som du vill knyta telefonen till.

Din avbetalning på din tidigare telefon administreras utav Arvato, om du har några frågor rörande hur långt du har kvar på den avbetalningen eller dylikt, är det bäst att du kontaktar dem direkt.
Du når Arvato här:
Tel: +46 340-66 44 44 E-mail: faktura.se@arvato.com

Hoppas du får en trevlig helg!
Den telefonen som jag har nu är redan avbetald men jag undrar om abonnemanget på den avslutas om jag kopplar en ny telefon till mitt befintliga nr / abonnemang?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Då är jag med.

Abonnemanget och telefonavbetalningen är fristående från varandra.
Det är på så vis som vi kan erbjuda abonnemang utan någon bindningstid eller uppsägningstid även med hårdvara.

Du kan alltså teoretiskt avsluta ditt abonnemang hos oss när du vill och fortfarande ha en aktiv avbetalning på telefonen.

Hoppas detta förtydligade situationen något!
Användarnivå 6
Emblem +8
@Rasbotin83 @Jomatoca @Rebecka98 @Erugo

Hej på er!

Vi har nu fått besked att telefonen kommer in i lager igenom inom några veckor. 🙂 Se nedan tråd:

https://forum.hallon.se/abonnemang-kontantkort-14/naer-kommer-iphone-xr-aater-in-i-lager-4443

Svara

Static Template