Besvarat

Jag ångrar mig jag vill inte ha något abonnemang hos Hallon än !


Hej....
mitt namn är Curlis Bupha som hade fått telefon samtal med någon försäljare och prata om abonnemang hos Hallon jag sade att jag får kolla med tele2 innan men ni hade redan skickat faktura till mig vilket som jag inte gilla på sättet ni jobba jag känner mig som ni tvingar mig att ta abonnemang hos er trot att jag har abonnemang hos tele2 jag vill inte betala dubbel faktura i onödan, ok ?
Då får jag säga upp abonnemanget ni håller på skicka faktura till mig f.o.m nu
Mvh
Curlis Bupha

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Linnea 4 september 2018, 13:56

Hejsan @Curlis B.!



Välkommen till forumet, kul att du har hittat hit!



Om du har talat med en säljare hos oss bör du ha fått ett mejl/SMS av oss efter samtalet där du aktivt behöver gå in och godkänna avtalet. Annars skickas ingenting ut till dig.



Har du inte fått detta mejl/SMS och godkänt det?
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Curlis B.!

Välkommen till forumet, kul att du har hittat hit!

Om du har talat med en säljare hos oss bör du ha fått ett mejl/SMS av oss efter samtalet där du aktivt behöver gå in och godkänna avtalet. Annars skickas ingenting ut till dig.

Har du inte fått detta mejl/SMS och godkänt det?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen!

Har du fått hjälp i ditt ärende? Återkom gärna med svar på frågeställningen kring det SMS/mejl som du ska ha fått från oss för att göra din beställning. 😊
hej!
vill ångra mitt abonnemang. Tack!

Svara


Static Template