Besvarat

Jag fick mindre surf än det jag beställde!

• 12 september 2021
  • 1 svar
  • 41 visningar

Jag beställde abonnemangen barn och ungdom 4gb,  det stod att jag skulle få dubbla surfen, men jag fick aldrig 8gb. Det kan vara så föratt min pappa beställde den till mig med hans person nummer, men det stod att en person över 18 måste beställa åt mig.

(jag byter från comviq och mitt nummer har inte flyttats än)

icon

Bästa svar av Martin 16 september 2021, 13:29

Hejsan @Omar Alkhouli!

Det låter som att det är våra vanliga abonnemang som beställts om det står 4GB surf och inte 8GB, då minsta barn-/ungdomsabonnemang är med 8GB surf. Om du loggar in på Mina sidor, står det “Mobilabonnemang Student & Ungdom 8GB” där eller något annat? Om det står “Mobilabonnemang 4GB” kan kundservice hjälpa dig ändra till rätt. :-)

Tänk på att om det är din far som står för abonnemanget kommer han behöva bekräfta detta i kontakt med kundservice, då han är abonnemangsinnehavaren.

Visa original

1 svar

Hejsan @Omar Alkhouli!

Det låter som att det är våra vanliga abonnemang som beställts om det står 4GB surf och inte 8GB, då minsta barn-/ungdomsabonnemang är med 8GB surf. Om du loggar in på Mina sidor, står det “Mobilabonnemang Student & Ungdom 8GB” där eller något annat? Om det står “Mobilabonnemang 4GB” kan kundservice hjälpa dig ändra till rätt. :-)

Tänk på att om det är din far som står för abonnemanget kommer han behöva bekräfta detta i kontakt med kundservice, då han är abonnemangsinnehavaren.

Svara

Static Template