Besvarat

Jag har redan hallon simkort

Jag har redan Hallon simkort vilken nummer jag har ocksa betalt för 200 GB surfa men det finns inte plats för registera min nummer, jag vill inte nya simkort som Du skickade inte. Jag vill anvande min surfa plan i min simkort. Det ar femte dagar bu och jag kan inte anvande min surfa. Jag vill extra dagar nar jag börjar.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Linnea 21 februari 2019, 15:10

Hejsan @Slckozlmdmr!

Jag är inte helt med på vad du menar. Har du inte fått ditt simkort från oss, eller upplever du problem med att aktivera det kort du har?

Återkom gärna med ett förtydligande av vad du behöver hjälp med 😊
Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Slckozlmdmr!

Jag är inte helt med på vad du menar. Har du inte fått ditt simkort från oss, eller upplever du problem med att aktivera det kort du har?

Återkom gärna med ett förtydligande av vad du behöver hjälp med 😊
Jag skickade inte nya simkort jag fortfarande vantar, jag har andra Hallon simkort kan jag anvande den för min plan
I didnt receive any simkort from you ı have another simkort which i take it from a store can you register that number for my plan
Användarnivå 6
Emblem +8
I didnt receive any simkort from you ı have another simkort which i take it from a store can you register that number for my plan

Sure, we can to that. Contact our chat (open until 16:00 today) and give them your phonenumber and the simcard number (19 digits and on the back of the card) and they will help you! 😊

Svara

Static Template