Besvarat

Jag vill avbryta min beställning.

Jag beställde nys ett abonnemang med flytt av telefonnummer. Jag har ångrat mig och vill avbryta abonnemanget och nummerflytten. Jag försökte avsluta på "avsluta ditt nummer" på mina sidor men lyckas inte.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Linnea 27 augusti 2018, 09:35

Hejsan @RakelS!

Välkommen till vårt forum, vad roligt att du har hittat hit!

Jag ser att du har fått hjälp av min kollega, och att det har löst sig. Normalt behöver du avvakta 24 timmar från det att du har gjort beställningen innan den går att ångra via Mina sidor.

Ha en superfin måndag!
Visa original

11 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @RakelS!

Välkommen till vårt forum, vad roligt att du har hittat hit!

Jag ser att du har fått hjälp av min kollega, och att det har löst sig. Normalt behöver du avvakta 24 timmar från det att du har gjort beställningen innan den går att ångra via Mina sidor.

Ha en superfin måndag!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej.

Jag beställde igår ett abonnemang med flytt av telefonnummer. Jag har bättre villkor från min gamla abonemang och vill avbryta abonnemanget och nummerflytten.
Hälsningar
Juan Castro

Hej!

Du kan läsa om hur du avbryter ditt abonnemang här: Hur avslutar jag mitt abonnemang hos er?

Trevlig helg! 😊
Användarnivå 6
Emblem +8
vill avbryta min beställning för abonnemang inom 14 dagar hoppas ni kan hjälpa mig

Hej @Riham taha!

Du hittar svar på din fråga i denna tråden. 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej,
Jag har får några minuter sen köpt en telefonnummer och nu ångarade jag mig. Jag vill avbeställa den.

Hej!

Du ser här hur du avbryter din beställning. 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej jag vill säga upp det köp jag gjorde igår eftermiddag hos er angående ett mobilabonnemang, då jag lyckats idag få en bra deal från min gamla operatör.

Jag följde instruktionerna ni angav ovan men där tog det stopp! Så därför kontaktar jag er här så att abonnemanget kan sägas upp, så inte ni hinner skicka ut något kuvert i onödan. :)

MVH
A.H.W

Hej @A.H.W!

Ibland kan en behöva vänta 48 timmar innan det går att avbryta via Mina sidor, och jag kan tyvärr inte avbryta utskicket (inte optimalt såklart, vi jobbar på det!) av simkortet. 😕

Så om du avvaktar ska du kunna avbryta köper på Mina sidor. 🙂
Hej.

Jag beställde igår ett abonnemang med flytt av telefonnummer. Jag har bättre villkor från min gamla abonemang och vill avbryta abonnemanget och nummerflytten.
Hälsningar
Juan Castro
vill avbryta min beställning för abonnemang inom 14 dagar hoppas ni kan hjälpa mig
Hej,
Jag har får några minuter sen köpt en telefonnummer och nu ångarade jag mig. Jag vill avbeställa den.
Hej jag vill säga upp det köp jag gjorde igår eftermiddag hos er angående ett mobilabonnemang, då jag lyckats idag få en bra deal från min gamla operatör.

Jag följde instruktionerna ni angav ovan men där tog det stopp! Så därför kontaktar jag er här så att abonnemanget kan sägas upp, så inte ni hinner skicka ut något kuvert i onödan. 🙂

MVH
A.H.W
Jag beställde nys ett abonnemang med flytt av telefonnummer. Jag har ångrat mig och vill avbryta abonnemanget och nummerflytten. Jag försökte avsluta på "avsluta ditt nummer" på mina sidor men lyckas inte. Snälla hjälp mig!
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag beställde nys ett abonnemang med flytt av telefonnummer. Jag har ångrat mig och vill avbryta abonnemanget och nummerflytten. Jag försökte avsluta på "avsluta ditt nummer" på mina sidor men lyckas inte. Snälla hjälp mig!

Hej @Gzw! :-)
Se nedan svar:

Jag följde instruktionerna ni angav ovan men där tog det stopp! Så därför kontaktar jag er här så att abonnemanget kan sägas upp, så inte ni hinner skicka ut något kuvert i onödan. :)

MVH
A.H.W
Hej @A.H.W!

Ibland kan en behöva vänta 48 timmar innan det går att avbryta via Mina sidor, och jag kan tyvärr inte avbryta utskicket (inte optimalt såklart, vi jobbar på det!) av simkortet. :/

Så om du avvaktar ska du kunna avbryta köper på Mina sidor. :)

Har du möjlighet att testa imorgon?

Svara