Besvarat

Kan inte använda min Sparad Surf


Står att jag har 23 GB surf sparad. Men jag kan inte använda den. Varför och hur gör jag för att använda de som är kvar när mina ordinarie 4 GB är slut. Den säger att jag ska köpa men varför köpa när jag tydligen har kvar. 

icon

Bästa svar av Boo 25 juli 2020, 12:09

Den sparade surfen ska börja användas automatiskt när månadspotten är tom. Det går ut ett lurigt sms från hallon när månadspotten är slut. Det smset stämmer inte! Månadspotten är iofs slut, men man behöver absolut inte köpa ny, om man har sparad surf kvar!

Visa original

5 svar

Användarnivå 3
Emblem +1

Den sparade surfen ska börja användas automatiskt när månadspotten är tom. Det går ut ett lurigt sms från hallon när månadspotten är slut. Det smset stämmer inte! Månadspotten är iofs slut, men man behöver absolut inte köpa ny, om man har sparad surf kvar!

Samma för mig. Surfen slutar funka när ordinarie pott är slut. Jag har över 125GB sparad surf som jag inte kan använda. Fett störigt.

Användarnivå 3
Emblem +1

Då har ju något definitivt blivit fel. Då behöver du kontakta hallons kundtjänsts chat vardagar 9-16

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

 

Då har ju något definitivt blivit fel. Då behöver du kontakta hallons kundtjänsts chat vardagar 9-16

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

 

Är det inte lite kass att man inte kan prata eller maila med kundtjänst?

Användarnivå 3
Emblem +1

Jo, men det är en kostnadsfråga. Om man väljer företagets dyrare varumärke Tre, får man ringa och prata.

Svara