Jag har ett abenomang här och vill beställa en mobil. Det är pappa som betalar för abonnemanget nu och det är skrivet på honom. Vill betala själv samt behålla mitt nummer som jag redan har till den nya mobilen. Hur gör jag?
[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
Hej! Jah har ett abonnemang hos er för 299 i månaden för bara surf. men jag skulle vilja byta till ett abonnemang med både mobil och surf (Iphone 8, 8GB), men jag vill ha kvar mitt nuvarande nummer´. hur gör jag det?
Hej! :)
Jag har lagt in din fråga i denna tråd då den ställts tidigare. Ha det bäst!
Jag har precis bytt till Hallon från Universal Telecom och tecknat ett 4Gb abonnemang. Jag fick mitt nya sim kort för 3 dagar sedan. Jag skulle också vilja lägga till en ny mobil i samband med mitt nya abonnemang. Är det försent nu att också välja en ny mobil? Går det att ändra på det? Vad måste jag göra? Tacksamt för tips.
Jag fick min mobil stulen för 3 veckor sedan och har den via er med abonnemang. Kan jag köpa en mobil av er på befintligt abonnemang eller hur gör jag? Vill behålla abonnemanget och samma nummer.