Besvarat

Köpa en ny telefon till befintligt abonnemang

Visa ursprungsinlägget

138 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan! Jag undrar om det är lättare att köpa mobil med abonnemang? Och vilken iPhone är bäst? Jag har en iPhone s6 nu så det behöver inte vara den nyaste. Snälla behöver hjälp!

Hej @Marisol!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade in din fråga i den här tråden, förhoppningsvis hittar du ditt svar här :)

Allt gott!
Jag har redan abonnemang och vill köpa ny telefon med samma abonnemang.
Hej!

Jag har ett abonnemang men vill köpa en telefon och behålla mitt nummer. Hur går jag tillväga?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Sandrah!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du ser svaret här ovanför 😊

Ha en fin dag!
Jag undrade om jag kunde köpa en telefon fast konektea den med det abonemangen jag har just nu
Hejsan! Jag undrar om det är lättare att köpa mobil med abonnemang? Och vilken iPhone är bäst? Jag har en iPhone s6 nu så det behöver inte vara den nyaste. Snälla behöver hjälp!
Vill beställa ny telefon härifrån men har redan ett abonnemang hos er. Kan jag beställa telefon med det jag redan har eller måste man ha ett nytt?
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag kan inte beställa ny lur via mina sidor. Hjälp

Hej @Biggan!

Varmt välkommen hit till forumet.

Jag har slagit ihop din fråga till den här tråden :)

Allt gott!
Jag kan inte beställa ny lur via mina sidor. Hjälp
Användarnivå 4
Emblem +5
Mobil till min son som är 7 år hur gör jag han skall ha det minsta 49 Kr första 6 månaderna,hur gör jag på mina sidor?

Hej @Bruno Bull!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du hittat hit.

Jag har flyttat din fråga till den här tråden då den ställts tidigare.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej

Hur gör jag om jag vill köpa en ny telefon till mitt redan befintliga abonnemang hos er?
Gäller nr 070xxxxxxx

Kan jag även ta del av erbjudandet som ni har om man tecknar abonnemang för 8GB?

Mvh
Emma

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. :)

Det är inte möjligt att kombinera erbjudandet på hemsidan med telefon då telefonerna redan är rabatterade sammansättningar.
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej!

Kan man lägga till ett mobil köp på student abonnemang

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej.
jag har 2 abonnemang utan mobil men skulle vilja ändra och köpa till mobiler hur gör jag då?

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Mobil till min son som är 7 år hur gör jag han skall ha det minsta 49 Kr första 6 månaderna,hur gör jag på mina sidor?
Hej

Hur gör jag om jag vill köpa en ny telefon till mitt redan befintliga abonnemang hos er?
Gäller nr 070xxxxxxx

Kan jag även ta del av erbjudandet som ni har om man tecknar abonnemang för 8GB?

Mvh
Emma

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hej.
jag har 2 abonnemang utan mobil men skulle vilja ändra och köpa till mobiler hur gör jag då?
Hej!

Kan man lägga till ett mobil köp på student abonnemang
Hej! Jag vill som kund byta abonnemang, behålla mitt hallonnr OCH kunna ta del av aktuella erbjudanden ni har på abonnemang ; HUR gör jag? I fliken där jag som inloggad med ett klick kan byta abonnemang, finns dock inte de aktuella erbjudanden med, men det står samtidigt inte att erbjudandena inte skulle gälla oss befintliga kunder. Ska jag "flytta" mitt hallon-nr till ett nytt abonnemang, och hur vet jag då att det gamla abonnemanget inte är kvar så jag får betala dubbelt? För när man säger upp abonnemang så står det att man inte får behålla sitt nr...så det vill jag inte säga upp.

Jag vill nedgradera till mindre surf men eftersom nästkommande månad kommer dras imorgon, 1 dec, så undrar jag om ni kan justera i efterhand så jag kan få ta del av ett av erbjudandena?
Användarnivå 4
Emblem +2
Har nu betalt klart den nuvarande telefonen, betalar enbart för abonnemanget nu. Vill lägga till en ny mobil och ha kvar mitt abonnemang utan att få ett till abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå och beställa en ny telefon med ett nytt abonnemang till?
/Sandra

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare. 🙂
Har nu betalt klart den nuvarande telefonen, betalar enbart för abonnemanget nu. Vill lägga till en ny mobil och ha kvar mitt abonnemang utan att få ett till abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå och beställa en ny telefon med ett nytt abonnemang till?
/Sandra
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej jag är idag kund hos er.
Men nu är de så att jag vill köpa en mobil av er också. Däremot kan jag inte flytta över mitt nuvarande hallon nummer till de nya abonnemanget hos er.

Finns de nån möjlighet o lösa detta?

Hej,

Flyttade in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej. Är intresserad av att köpa en telefon hos er. Har redan två abonnemang hos er. Det står bara vad den kostar om jag tecknar nytt abonnemang hos er.
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du finner svar ovan. 🙂
Hej jag är idag kund hos er.
Men nu är de så att jag vill köpa en mobil av er också. Däremot kan jag inte flytta över mitt nuvarande hallon nummer till de nya abonnemanget hos er.

Finns de nån möjlighet o lösa detta?
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej,
Jag undrar om jag kan köpa till en telefon till ett befintligt abonnemang. Skulle vilja komplettera mitt studentabonnemang med en ny telefon via er.

Mvh
Tomas

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar på din fråga ovan. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Vill beställa en iPhone 8 till min dotter..Är kund mm men kan inte beställa...Vad göra..Mvh Erik Nygren..
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare. 🙂

Svara

Static Template