Besvarat

Köpa en ny telefon till befintligt abonnemang

Visa ursprungsinlägget

138 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Jag vill köpa en ny telefon till mitt befintliga abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå att köpa ihop med nytt abonnemang.
// Ulf

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar på din fråga ovan. 🙂
Jag har redan ett abonnemang här, men jag funderar på om jag ska beställa telefon hos er, men eftersom jag redan har ett abonnemang hos er som jag är nöjd med. Så undrar jag om priset på själva telefonen är en summa och sen själva abonnemanget är en summa varje månad?
Eller blir det ett paketpris?
Användarnivå 4
Emblem +2
jag behöver en ny mobil och har redan abbonemang på hallon.
Black friday-pris önskas

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar ovan. 🙂
Jag har redan ett abonnemang här, men jag funderar på om jag ska beställa telefon hos er, men eftersom jag redan har ett abonnemang hos er som jag är nöjd med. Så undrar jag om priset på själva telefonen är en summa och sen själva abonnemanget är en summa varje månad?
Eller blir det ett paketpris?

Hejsan @Enav3!

Jag flyttade din tråd till denna som redan fanns och svarar på din fråga. Hojta gärna till om det finns någon fråga eller fundering. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Vill beställa en iPhone 8 till min dotter..Är kund mm men kan inte beställa...Vad göra..Mvh Erik Nygren..
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej,
Jag undrar om jag kan köpa till en telefon till ett befintligt abonnemang. Skulle vilja komplettera mitt studentabonnemang med en ny telefon via er.

Mvh
Tomas

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar på din fråga ovan. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej. Är intresserad av att köpa en telefon hos er. Har redan två abonnemang hos er. Det står bara vad den kostar om jag tecknar nytt abonnemang hos er.
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du finner svar ovan. 🙂
Hej. Vill köpa en iPhone 6s med samma abonnemang jag har idag. Hur går jag tillväga? Är medlem i elektriker förbundet och såg att jag hade rabatt på abonnemang, hur utnyttjar jag den?
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej jag är idag kund hos er.
Men nu är de så att jag vill köpa en mobil av er också. Däremot kan jag inte flytta över mitt nuvarande hallon nummer till de nya abonnemanget hos er.

Finns de nån möjlighet o lösa detta?

Hej,

Flyttade in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej. Vill köpa en iPhone 6s med samma abonnemang jag har idag. Hur går jag tillväga? Är medlem i elektriker förbundet och såg att jag hade rabatt på abonnemang, hur utnyttjar jag den?

Hej @Moajonsson!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Ha en fin dag!
Användarnivå 4
Emblem +2
Har nu betalt klart den nuvarande telefonen, betalar enbart för abonnemanget nu. Vill lägga till en ny mobil och ha kvar mitt abonnemang utan att få ett till abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå och beställa en ny telefon med ett nytt abonnemang till?
/Sandra

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej.
jag har 2 abonnemang utan mobil men skulle vilja ändra och köpa till mobiler hur gör jag då?

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej!

Kan man lägga till ett mobil köp på student abonnemang

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Hej! Jag har ett abonnemang hos er redan, 100gb och allt annat fritt för 299:-/månaden. Behöver dock lägga till en telefon på mitt studentabbonemang. Antingen iPhone x (xr/XS) eller 8, vad har ni att erbjuda mig? Med studentrabatt. Med vänlig hälsning, Maria.
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej

Hur gör jag om jag vill köpa en ny telefon till mitt redan befintliga abonnemang hos er?
Gäller nr 070xxxxxxx

Kan jag även ta del av erbjudandet som ni har om man tecknar abonnemang för 8GB?

Mvh
Emma

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. :)

Det är inte möjligt att kombinera erbjudandet på hemsidan med telefon då telefonerna redan är rabatterade sammansättningar.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Jag har ett abonnemang hos er redan, 100gb och allt annat fritt för 299:-/månaden. Behöver dock lägga till en telefon på mitt studentabbonemang. Antingen iPhone x (xr/XS) eller 8, vad har ni att erbjuda mig? Med studentrabatt. Med vänlig hälsning, Maria.

Hej @MariaLantz!

Varmt välkommen till forumet! Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Jag har flyttat din fråga till den här tråden, då du ser svaret på din fråga här ovan.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Mobil till min son som är 7 år hur gör jag han skall ha det minsta 49 Kr första 6 månaderna,hur gör jag på mina sidor?

Hej @Bruno Bull!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du hittat hit.

Jag har flyttat din fråga till den här tråden då den ställts tidigare.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag kan inte beställa ny lur via mina sidor. Hjälp

Hej @Biggan!

Varmt välkommen hit till forumet.

Jag har slagit ihop din fråga till den här tråden :)

Allt gott!
Hej! Jag är kund hos Hallon idag och tänkte köpa ny iphone genom er. När jag lägger in köpet genom hemsidan så vill den att jag antingen väljer ett nytt nummer eller "flyttar över mitt nummer till hallon". Precis som om jag vore ny kund. Detta kräver den även fast jag är inloggad.
Hur gör jag om jag vill köpa telefonen genom er OCH behålla mitt telefonnummer...?

Tack på förhand!
Cristina Savina
Jag är sugen att köpa ny telefon här hos er. Och har sedan innan ett ungdoms abonnemang. Det jag då undrar är om man kan behålla det abonnemang när man köper en ny telefon hos er?

Tacksam för svar!
Hej,
Jag skulle vilja beställa en mobil via eran hemsida men jag vill gärna behålla det abonnemanget som jag redan har hos er i stället för att beställa ett nytt. Hur gör jag då?
Hej min son har ett abonemang hoss er och jag skulle nu vilja lägga till en telefon till hans abonemang. Hur gör jag?
Hej! Är redan kund hos Hallon men har en kontantfri mobil som nu gått sönder. Önskar nu köpa en ny på avbetalning. Hur gör jag detta utan att komma till "ny kund" informationsfältet? Tack för svar.
Jag vill beställa en telefon på autogiro, att det dras pengar från mitt konto direkt varje månad. Har varit i kontakt med faktura bolaget Arvato och fyllt i en autogiro ansökan.
Hur beställer jag nu då en telefon på autogiro?
Jag har en mobil som börjar bli dålig. tänkte köpa en ny mobil från er med delbetalning. Om jag har ett abonnemang på min mobil från hallon, hur ska jag då göra om jag vill ha kvar det abonnemanget när jag köper en ny? för det kostar ju extra med hallon liten men kan ej ta bort det från betalningen

Svara

Static Template