Privat
Företag
Besvarat

Köpa en ny telefon till befintligt abonnemang

Jag har ett abenomang här och vill beställa en mobil. Det är pappa som betalar för abonnemanget nu och det är skrivet på honom. Vill betala själv samt behålla mitt nummer som jag redan har till den nya mobilen. Hur gör jag?

[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av Linnea 15 August 2018, 08:31

Visa original

138 svar

hej de så att jag har en abonomang hos er, men vill gärna ta ut en mobil på de? Hur gör jag?
hej de så att jag har en abonomang hos er, men vill gärna ta ut en mobil på de? Hur gör jag?
Hejsan,

Jag har flyttat in din tråd i denna då vi har besvarat denna typ av fråga tidigare. :)

Ha det fint!
Hejsan jag har redan abonnemang hos er. Men vill köpa en telefon nu, hur gör jag?
Hejsan jag har redan abonnemang hos er. Men vill köpa en telefon nu, hur gör jag?
Hej,

Du hittar svar på din fråga i denna tråd. :)

Ha en fin dag!
har ett abonnemang med hallon sen tidigare, men skulle jag vilja köpa till en telefon via hallon, men kan inte flytta mitt nuvarande nummer (med hallon) till den nya med telefonen

What to do?!
har ett abonnemang med hallon sen tidigare, men skulle jag vilja köpa till en telefon via hallon, men kan inte flytta mitt nuvarande nummer (med hallon) till den nya med telefonen

What to do?!

Hej. :)

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare.
Jag vill köpa en ny telefon till mitt befintliga abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå att köpa ihop med nytt abonnemang.
// Ulf
Jag vill köpa en ny telefon till mitt befintliga abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå att köpa ihop med nytt abonnemang.
// Ulf

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar på din fråga ovan. 🙂
jag behöver en ny mobil och har redan abbonemang på hallon.
Black friday-pris önskas
jag behöver en ny mobil och har redan abbonemang på hallon.
Black friday-pris önskas

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar ovan. 🙂
Hej. Är intresserad av att köpa en telefon hos er. Har redan två abonnemang hos er. Det står bara vad den kostar om jag tecknar nytt abonnemang hos er.
Hej,
Jag undrar om jag kan köpa till en telefon till ett befintligt abonnemang. Skulle vilja komplettera mitt studentabonnemang med en ny telefon via er.

Mvh
Tomas
Vill beställa en iPhone 8 till min dotter..Är kund mm men kan inte beställa...Vad göra..Mvh Erik Nygren..
Vill beställa en iPhone 8 till min dotter..Är kund mm men kan inte beställa...Vad göra..Mvh Erik Nygren..
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare. 🙂
Hej,
Jag undrar om jag kan köpa till en telefon till ett befintligt abonnemang. Skulle vilja komplettera mitt studentabonnemang med en ny telefon via er.

Mvh
Tomas

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar på din fråga ovan. 🙂
Hej jag är idag kund hos er.
Men nu är de så att jag vill köpa en mobil av er också. Däremot kan jag inte flytta över mitt nuvarande hallon nummer till de nya abonnemanget hos er.

Finns de nån möjlighet o lösa detta?
Hej. Är intresserad av att köpa en telefon hos er. Har redan två abonnemang hos er. Det står bara vad den kostar om jag tecknar nytt abonnemang hos er.
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du finner svar ovan. 🙂
Hej jag är idag kund hos er.
Men nu är de så att jag vill köpa en mobil av er också. Däremot kan jag inte flytta över mitt nuvarande hallon nummer till de nya abonnemanget hos er.

Finns de nån möjlighet o lösa detta?

Hej,

Flyttade in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Har nu betalt klart den nuvarande telefonen, betalar enbart för abonnemanget nu. Vill lägga till en ny mobil och ha kvar mitt abonnemang utan att få ett till abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå och beställa en ny telefon med ett nytt abonnemang till?
/Sandra
Har nu betalt klart den nuvarande telefonen, betalar enbart för abonnemanget nu. Vill lägga till en ny mobil och ha kvar mitt abonnemang utan att få ett till abonnemang. Hur gör jag? Verkar bara gå och beställa en ny telefon med ett nytt abonnemang till?
/Sandra

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare. 🙂
Hej! Jag vill som kund byta abonnemang, behålla mitt hallonnr OCH kunna ta del av aktuella erbjudanden ni har på abonnemang ; HUR gör jag? I fliken där jag som inloggad med ett klick kan byta abonnemang, finns dock inte de aktuella erbjudanden med, men det står samtidigt inte att erbjudandena inte skulle gälla oss befintliga kunder. Ska jag "flytta" mitt hallon-nr till ett nytt abonnemang, och hur vet jag då att det gamla abonnemanget inte är kvar så jag får betala dubbelt? För när man säger upp abonnemang så står det att man inte får behålla sitt nr...så det vill jag inte säga upp.

Jag vill nedgradera till mindre surf men eftersom nästkommande månad kommer dras imorgon, 1 dec, så undrar jag om ni kan justera i efterhand så jag kan få ta del av ett av erbjudandena?
Hej!

Kan man lägga till ett mobil köp på student abonnemang
Hej.
jag har 2 abonnemang utan mobil men skulle vilja ändra och köpa till mobiler hur gör jag då?
Hej

Hur gör jag om jag vill köpa en ny telefon till mitt redan befintliga abonnemang hos er?
Gäller nr 070xxxxxxx

Kan jag även ta del av erbjudandet som ni har om man tecknar abonnemang för 8GB?

Mvh
Emma

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Mobil till min son som är 7 år hur gör jag han skall ha det minsta 49 Kr första 6 månaderna,hur gör jag på mina sidor?

Kommentera