Privat
Företag
Besvarat

Köpa en ny telefon till befintligt abonnemang

Jag har ett abenomang här och vill beställa en mobil. Det är pappa som betalar för abonnemanget nu och det är skrivet på honom. Vill betala själv samt behålla mitt nummer som jag redan har till den nya mobilen. Hur gör jag?

[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av Linnea 15 August 2018, 08:31

Visa original

138 svar

Hej.
jag har 2 abonnemang utan mobil men skulle vilja ändra och köpa till mobiler hur gör jag då?

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Hej!

Kan man lägga till ett mobil köp på student abonnemang

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. 🙂
Hej

Hur gör jag om jag vill köpa en ny telefon till mitt redan befintliga abonnemang hos er?
Gäller nr 070xxxxxxx

Kan jag även ta del av erbjudandet som ni har om man tecknar abonnemang för 8GB?

Mvh
Emma

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar här. :)

Det är inte möjligt att kombinera erbjudandet på hemsidan med telefon då telefonerna redan är rabatterade sammansättningar.
Användarnivå 4
Emblem +5
Mobil till min son som är 7 år hur gör jag han skall ha det minsta 49 Kr första 6 månaderna,hur gör jag på mina sidor?

Hej @Bruno Bull!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du hittat hit.

Jag har flyttat din fråga till den här tråden då den ställts tidigare.

Allt gott!
Jag kan inte beställa ny lur via mina sidor. Hjälp
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag kan inte beställa ny lur via mina sidor. Hjälp

Hej @Biggan!

Varmt välkommen hit till forumet.

Jag har slagit ihop din fråga till den här tråden :)

Allt gott!
Vill beställa ny telefon härifrån men har redan ett abonnemang hos er. Kan jag beställa telefon med det jag redan har eller måste man ha ett nytt?
Hejsan! Jag undrar om det är lättare att köpa mobil med abonnemang? Och vilken iPhone är bäst? Jag har en iPhone s6 nu så det behöver inte vara den nyaste. Snälla behöver hjälp!
Jag undrade om jag kunde köpa en telefon fast konektea den med det abonemangen jag har just nu
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Sandrah!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du ser svaret här ovanför 😊

Ha en fin dag!
Hej!

Jag har ett abonnemang men vill köpa en telefon och behålla mitt nummer. Hur går jag tillväga?
Jag har redan abonnemang och vill köpa ny telefon med samma abonnemang.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan! Jag undrar om det är lättare att köpa mobil med abonnemang? Och vilken iPhone är bäst? Jag har en iPhone s6 nu så det behöver inte vara den nyaste. Snälla behöver hjälp!

Hej @Marisol!

Jag flyttade in din fråga i den här tråden, förhoppningsvis hittar du ditt svar här :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag undrade om jag kunde köpa en telefon fast konektea den med det abonemangen jag har just nu

Hej @Keemut!

Jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se svaret här ovanför.

Allt gott! 🙂
Har varit abonnent hos er flera år och kikar nu på en mobil. Jag har både mobil och bredband hos er så min undran är, måste jag verkligen beställa nytt nr? jag kan ju inte flytta mitt befintliga nr eftersom den redan är registrerad hos er? känns väldigt krångligt..
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Eliza! :)

Du ser svar på din fråga i denna tråd.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Robens!

Du hittar svar på hur du går till väga här. 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Zimme.

Du ser hur du går till väga i denna tråd för att behålla ditt nummer. 🙂
Hej! Jag har ett abonnemang hos er redan, 100gb och allt annat fritt för 299:-/månaden. Behöver dock lägga till en telefon på mitt studentabbonemang. Antingen iPhone x (xr/XS) eller 8, vad har ni att erbjuda mig? Med studentrabatt. Med vänlig hälsning, Maria.
Jag önskar att byta min iphone 8s till nya iphone x max. Jag har abonnemang hos er och undrar hur gör man? Hur mycket ska jag betala om det går? Vad gör ni med min gamla mobil ? Du kan kolla vad jag betalar och allt. Tack!
Hej, Jag har ett abonnemang hos er. kan man komplettera det abonnemanget med en exempelvis Iphone 8?

MVH Anders
Om jag vill köpa en ny telefon, med abonnemang, hur gör jag med det abonnemang jag redan har ??
Hej, jag har i dagsläget abonnemang hos er och har haft i ca 1 år nu, jag undrar ifall om jag skulle behöva en ny telefon kan jag ta det på mitt nuvarande abonnemang eller måste jag spärra detta och ta ett nytt ? Mvh
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Jag har ett abonnemang hos er redan, 100gb och allt annat fritt för 299:-/månaden. Behöver dock lägga till en telefon på mitt studentabbonemang. Antingen iPhone x (xr/XS) eller 8, vad har ni att erbjuda mig? Med studentrabatt. Med vänlig hälsning, Maria.

Hej @MariaLantz!

Varmt välkommen till forumet! Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Jag har flyttat din fråga till den här tråden, då du ser svaret på din fråga här ovan.

Allt gott!
Har ett abonnemang men vill ha en mobil med hur går jag tillväga

Kommentera