Besvarat

Köpt extra surf som inte fungerar

• Nykomling
  • 2 kommentarer
Hej. Igår vid 5 tiden köpte jag 3 GB extra surt och nu när jag ska använda den idag så funkar det inte.
Fick ett sms där det stod något om aktiveras om 10 - 15 min men läste inte det utan tog bara bort det. Kan det ha varit någon aktivering där och isåfall, hur får jag tillbaka sms’et?
icon

Bästa svar av Oskar 24 juni 2019, 07:54

Hej @Goya!

Varmt välkommen till forumet & hoppas du haft en fin midsommar!

Det finns ingen länk eller dylikt som man behöver aktivera i SMSet som man får, utan det ska ske automatiskt vanligtvis inom 10-15 minuter precis som du är inne på.

Ibland kan det däremot ta lite längre tid än så, så om det är så att det inte har kommit igång än behöver jag be dig att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så ska dem givetvis kika på detta.

Hoppas du får en fin dag!
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Goya!

Varmt välkommen till forumet & hoppas du haft en fin midsommar!

Det finns ingen länk eller dylikt som man behöver aktivera i SMSet som man får, utan det ska ske automatiskt vanligtvis inom 10-15 minuter precis som du är inne på.

Ibland kan det däremot ta lite längre tid än så, så om det är så att det inte har kommit igång än behöver jag be dig att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så ska dem givetvis kika på detta.

Hoppas du får en fin dag!
Har inte fått någon länk
kan du ta bort gigabyten, för nu har jag ingen användning för jag behövde det i midsommar
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @Goya!

Det finns alltså ingen länk som du ska godkänna, utan detta görs automatiskt när du har skickat SMSet.

Du kan även fylla på via Mina sidor om du skulle vilja det.

När det kommer till att ta bort GB, så behöver du kontakta kundservice via mejl eller chatt för att åtgärda detta.
Vi på forumet har inte tillgång till några kunduppgifter.

Ha en fortsatt fin dag!

Svara

Static Template