Besvarat

Kommer ni börja sälja fler telefoner?

Hej! Jag ska köpa ny telefon snart och kollade på era men såg att ni hade väldigt dåligt utbud av olika telefoner. Kommer ni ta in fler? Jag tänker framförallt på nya Samsung Galaxy S10 om ni kommer ha den?
icon

Bästa svar av Linnea 21 februari 2019, 11:12

Hejsan @Klainus!

Jajjamen, S10 kommer vi ta in! De modeller vi kommer ta in är:

Samsung Galaxy S10

Samsung Galaxy S10e

Samsung Galaxy S10+

Vilka färger vi kommer ta in vet vi inte med säkerhet än, men vi kommer inte att ta in den gröna modellen.

Vi kommer inte heller sälja Samsung Galaxy S10+ 1TB Ceramic.

Säljstarten är officiellt 8 mars, men vi har inte ännu satt ett datum för när vi kommer att ta in mobiltelefonen. Jag kommer se till att publicera en artikel här på forumet så fort den finns att beställa dock.

Ha det bäst!
Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Klainus!

Jajjamen, S10 kommer vi ta in! De modeller vi kommer ta in är:

Samsung Galaxy S10
Samsung Galaxy S10e
Samsung Galaxy S10+

Vilka färger vi kommer ta in vet vi inte med säkerhet än, men vi kommer inte att ta in den gröna modellen.

Vi kommer inte heller sälja Samsung Galaxy S10+ 1TB Ceramic.

Säljstarten är officiellt 8 mars, men vi har inte ännu satt ett datum för när vi kommer att ta in mobiltelefonen. Jag kommer se till att publicera en artikel här på forumet så fort den finns att beställa dock.

Ha det bäst!
De andra operatörer har ju telefonerna upplagda, när kommer ni göra detsamma?
Hur kan det komma sig att ni inte vet när ni ska börja sälja den? Ni måste väl veta någonting? Dröjer det 6 månader till?
Användarnivå 6
Emblem +8
@Gulltass & @Tjena - hur det kommer sig kan jag tyvärr inte svara på, men vi har som sagt inte något bekräftat datum för säljstart hos oss på hallon just nu. Telefonen kommer inte vara möjlig att förbeställa hos oss - och som utlovat återkommer jag här på forumet så fort telefonerna kommer lanseras (eller om vi jag vet när de kommer gå att beställa). 😊

Svara

Static Template