kundservice

Användarnivå 2

Hallon är förmodligen bland de bästa för oss mobilanvändare MEN så snart man får problem eller någonting blir fel och då vill ha kontakt med Hallon support ja då är Hallon förmodligen bland de sämsta företag för oss kunder. Detta ursäktande och standard svar som skickas per automatik gör ju saken än värre. När man till slut får ett svar av någon man tror har kompetens inom sitt företag så blir man ju ännu tröttare...sanna standard svar och det framkommer att supporten inte läst på något om vad saken gäller.

Hallon ger uttrycket... Snålhet bedrar visheten..... 

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Michaelhh375!

Vad är det som du behöver hjälp med/undrar över? :blush:

Användarnivå 2

Hej igen.

Se kopia på tidigare kommunikation.…

Hej

Refererar till samtal med Andreas på polisen.

Bifogar kommunikation mellan mig och tx nation

Ber er notera att tx.nation har idag bekräftat full återbetalning tillbaka till nätoperatören,  dvs till Hallon.

Oavsett så är detta ett bedrägeri och detta jar pågått sedan 2019 så det är inget nytt för Hallon.

ARN har även beslutat i tidigare ärenden att tx ska betala tillbaka till drabbade samt rekommenderat Telecom bolag att avsluta samarbetet med tx.

Jag anser att där finns 3 bolag som ska anmälas.

1. Spelbolaget som skicka ut sms och sedan skickar faktura till tx

2. Tx info som utan att ifrågasätta skickar vidare faktura till Hallon

3. Hallon som debiterar sin abonnent något som inte finna godkänt av abonnent. 

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej igen!

Okej, jag förstår. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig här på ett publikt forum, men jag skickar ditt ärende till en kollega som kan kika på detta. 

Svara

Static Template