Besvarat

Lägga till ännu ett abonnemang

Hej, beställde precis ett abonnemang till min dotter. Ville sedan lägga till ännu ett abonnemang till min andra dotter men då stod det att min mailadress redan var registrerad?! Jag förstår inte hur jag ska göra för att lägga till ytterligare ett abonnemang ..?
icon

Bästa svar av Linnea 5 november 2018, 14:40

Hejsan @Sassa!

Välkommen till forumet. :)

Du kan ordna det genom att logga in på Mina sidor, och därifrån göra beställningen. Då kommer abonnemangen att skrivas i samma personnummer och e-postadress.

Om du stöter på problem kan du testa att rensa cache och cookies i din webbläsare, eller från en annan webbläsare.

Ha en fin dag!

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Sassa!

Välkommen till forumet. :)

Du kan ordna det genom att logga in på Mina sidor, och därifrån göra beställningen. Då kommer abonnemangen att skrivas i samma personnummer och e-postadress.

Om du stöter på problem kan du testa att rensa cache och cookies i din webbläsare, eller från en annan webbläsare.

Ha en fin dag!

Det fungerar inte, sidan blir mörk om jag försöker med att verifiera mig eller klickar på redan kund.

Precis likadant för mig. Har loggat in och försökt komplettera mitt mobilabonmang med ett bredbandsabonnemang. Hur man än gör blir beställningsidan gråmarkerad. Klickar jag på “redan kund” blir också sidan gråmarkerad. Går alltså inte att beställa abonnemang hur man än gör.

Svara