Besvarat

Leveransen har ej kommit

Hej!
Jag har beställt 3 sim kort hem för min familj. Vi tänkte att det skulle vara bättre om vi alla hade samma mobil operatör. Jag gjorde beställningen på fredagen den 3 augusti, och vi är idag onsdagen den 8 augusti. Jag har endast fått 1 sim kort och de andra har ej kommit. Så jag kontaktade kundservice och hade en live chatt, och då berättade de att jag tyvärr var tvungen att kontakta Post Nord eftersom att det är de som har hand om leveransen. Och då frågade jag hur jag ska göra om sim korten inte kommer, och då sa de att jag fick betala 99 kronor/st för nya.

Jag kunde inte kontakta Post Nord eftersom att jag behövde ett korrekt ärende nummer vilket jag inte fick. Och nu måste jag också betala för nya sim kort eftersom jag inte ens fått de första. Hur kan jag vara säker på att jag får de andra?

Min fråga är om ni kan hitta en lösning för att jag inte ska bli besviken och kanske lösa mitt problem, för jag vill inte betala extra kostnader för ingenting. Känner mig lurad.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Linnea 9 augusti 2018, 13:43

Hejsan @ShahedJassim!

Välkommen till vårt forum, superkul att du har hittat hit! 😄

Självklart ska vi hjälpa dig med nya simkort till dina nummer kostnadsfritt om det är så att de tidigare inte har kommit fram. Gör så att du PMar mig här på forumet vilka nummer det är ni inte har fått simkorten till så skickar jag två nya kort.

Ha det bäst!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @ShahedJassim!

Välkommen till vårt forum, superkul att du har hittat hit! 😄

Självklart ska vi hjälpa dig med nya simkort till dina nummer kostnadsfritt om det är så att de tidigare inte har kommit fram. Gör så att du PMar mig här på forumet vilka nummer det är ni inte har fått simkorten till så skickar jag två nya kort.

Ha det bäst!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen @ShahedJassim,

Jag har inte fått något PM ännu, men det är fortfarande bara att höra av dig! För att skicka ett PM kan du klicka på mitt namn, och sedan på Skicka meddelande. 😊

Jag beställde ett sim kort den 21 september nu är det den 5 oktober, ni har dragit pengar från mitt konto 99 kr, jag har inte fått något sim kort.

Svara