Besvarat

Lyckas inte logga in

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Har fått ny kod hemskickad men kommer ändå inte in på mina sidor
icon

Bästa svar av Oskar 31 januari 2019, 10:19

Hej @Anak!

Varmt välkommen till forumet.

Jag förstår absolut att du vill kunna logga in på Mina sidor.

För att logga in på Mina sidor så använder du dig utav ditt användarnamn som är din mejladress, du skriver sedan in ditt egenvalda lösenord.

Om du glömt lösenordet kan du klicka på "Glömt lösenord" så skickas ett nytt till din registrerade mejladress inom 10-15 minuter.

Om du däremot glömt din mejladress eller om det blivit något fel där, behöver du kontakta vår kundservice.

Allt gott!
Visa original

7 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Anak!

Varmt välkommen till forumet.

Jag förstår absolut att du vill kunna logga in på Mina sidor.

För att logga in på Mina sidor så använder du dig utav ditt användarnamn som är din mejladress, du skriver sedan in ditt egenvalda lösenord.

Om du glömt lösenordet kan du klicka på "Glömt lösenord" så skickas ett nytt till din registrerade mejladress inom 10-15 minuter.

Om du däremot glömt din mejladress eller om det blivit något fel där, behöver du kontakta vår kundservice.

Allt gott!
Jag har glömt mina inloggningsuppgifter o Mail adress som jag har skrivit där på min sida.
mitt tel nr e 07XXXXXX
mvh
Ali Ali

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Aliali16!

Varmt välkommen till forumet!

Jag har flyttat din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
hej mitt gamla lösenord funkat inte tack.
Användarnivå 4
Emblem +5
hej mitt gamla lösenord funkat inte tack.

Hej @ragge63!

Varmt välkommen till forumet och jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Ha en fin dag!
Jag kommer inte in på mina sidor så att jag kan ändra konto som ni ska dra pengar ifrån, jag har varit kund tidigare men från vilket datum det vet jag inte därför skrev jag dagens datum, jag tänkte ta ett bra nummer men när det krånglade så försvann detta braiga nummer .....tänkte passa på nu när nio har bra priser.
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag kommer inte in på mina sidor så att jag kan ändra konto som ni ska dra pengar ifrån, jag har varit kund tidigare men från vilket datum det vet jag inte därför skrev jag dagens datum, jag tänkte ta ett bra nummer men när det krånglade så försvann detta braiga nummer .....tänkte passa på nu när nio har bra priser.

Hej @Masen11!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Ha en fin dag!

Svara