Besvarat

Lyssna av gamla röstmeddelanden

Vilket kortnummer ringer man för att höra gamla röstmeddelanden? När man ringer 333 så finns inte det alternativet.
icon

Bästa svar av Martin 26 augusti 2019, 13:19

Vilket kortnummer ringer man för att höra gamla röstmeddelanden? När man ringer 333 så finns inte det alternativet.

Hejsan @Mia3873!

Varmt välkommen till forumet! ☺️ Jag har för mig att det är så här:

1. Ring 333
  2. Tryck * för att komma till huvudmeny
  3. Tryck 1 för att komma till meddelanden

Meddelanden sparas i 30 dagar som inte lyssnats på, och lyssnade i 7 dagar.
Visa original

5 svar

Hejsan @Mia3873!

Varmt välkommen till forumet! ☺️ Jag har för mig att det är så här:

1. Ring 333
  2. Tryck * för att komma till huvudmeny
  3. Tryck 1 för att komma till meddelanden

Meddelanden sparas i 30 dagar som inte lyssnats på, och lyssnade i 7 dagar.
Tack! Hade hoppats att avlyssnade meddelanden skulle ligga kvar längre än en vecka.
Finns det inget sätt att spara och lyssna av äldre meddelanden??
min bästa vän gick bort för en vecka sen och jag vill så gärna spara hans meddelanden på något sätt. försvinner de ut i tomma intet efter en vecka?
Finns det inget sätt att spara och lyssna av äldre meddelanden??

min bästa vän gick bort för en vecka sen och jag vill så gärna spara hans meddelanden på något sätt. försvinner de ut i tomma intet efter en vecka?

Jag beklagar verkligen sorgen, förstår att det något som man aldrig vill ska försvinna.

Enda sättet att komma åt ens röstmeddelanden är genom sin röstbrevlåda. Vi har nämligen ingen tillgång till dom, i och med att det är något så personligt. Önskar verkligen att det hade gått att spara meddelandena längre men som det ser ut idag har vi inte den tekniken att hålla så mycket information så länge.

Svara

Static Template