Besvarat

Medlem i Kundkraft

Hej! Jag har tre abonnemang hos er och är även medlem i Kundkraft, så jag vill ju såklart kunna utnyttja rabatten som Kundkrafts-medlemmar erbjuds! Hur går jag tillväga?

Tack på förhand!
icon

Bästa svar av Linnea 22 augusti 2018, 14:42

Hejsan @Niclas Björkström!

Vad kul att du har hittat till forumet, varmt välkommen hit!

Gällande rabatten har du inte möjlighet att applicera denna på befintliga abonnemang, utan denna utnyttjas när du tecknar abonnemanget från början. Det behöver alltså tecknas upp på ett helt nytt nummer.

Hoppas det var svar på din fråga. 😊

Ha en kanonfin eftermiddag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Niclas Björkström!

Vad kul att du har hittat till forumet, varmt välkommen hit!

Gällande rabatten har du inte möjlighet att applicera denna på befintliga abonnemang, utan denna utnyttjas när du tecknar abonnemanget från början. Det behöver alltså tecknas upp på ett helt nytt nummer.

Hoppas det var svar på din fråga. 😊

Ha en kanonfin eftermiddag!
Hej.
Jag har ett helt nystartat abonnemang hos er och upptäckte efter tecknandet rabatten via Kundkraft som jag är med i.
Är det alltså lättast att avsluta abonnemanget och starta ett nytt med rabatten? Verkar inte helt smidigt...

Vänligen Gunnar
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej.
Jag har ett helt nystartat abonnemang hos er och upptäckte efter tecknandet rabatten via Kundkraft som jag är med i.
Är det alltså lättast att avsluta abonnemanget och starta ett nytt med rabatten? Verkar inte helt smidigt...

Vänligen Gunnar

Hej Gunnar!

Det stämmer - vi har inte möjlighet att applicera kampanjen på ditt befintliga nummer utan då måste du teckna ett nytt abonnemang direkt via rätt landningssida. 🙂

Svara

Static Template