Besvarat

Min abonnemang 55+6

Hej!

Vi har börjat med nytt månad och jag har erbjuder abonnemang som är 55 + 6 men jag har fått bara 6 GB idag.
Varför blir det?

Tack
icon

Bästa svar av Oskar 4 juni 2019, 11:40

Hej igen!

Du har inte fått det i över ett år, då det inte finns en sådan abonnemangsform.

Den skärmdumpen som du har skickat indikerar just att det är ett STUDENT/55+ abonnemang (detta är alltså ett åldersspann och inte ett plustecken för surfen) och att du har 6GB varianten.

Om du tittar nedanför så ser du exempelvis att det står STUDENT/55+ på alla abonnemang där man får mer förmånliga priser.

Detta är just de mer förmånliga abonnemangen för folk som är studenter eller 55 år eller äldre.

Ha en fin dag nu!
Visa original

7 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Mwafak!

Varmt välkommen till forumet!

Vi har precis som du är inne på 55+ abonnemang som ger 6GB i månaden.
Detta är inte 55GB utan just att man är 55 år eller äldre vilket ger dig mer surf i månaden för samma pris.
För människor under 55 får man enbart 4GB för 99 kronor medan du får 6GB.

Jag hoppas detta förtydligade situationen något, hojta gärna om det är några fler frågetecken.

Ha en fin dag!
Hej Oskar!
Tack för ditt svar men jag vill säga att jag brukar få 55+6 varje månad och jag har ett annat abonnemang som är 55+6 och det var helt normalt med denna men bara mitt personlig abonnemang som sänkt i den här månaden!
Jag har varit med den har student erbjuden nästan ett år och därför första jag med er eftersom jag använder surf för mycket
På min sida visar fortfarande att jag skulle få 55+6 och varje månad blev det 61 och jag kan spara från dom 6 till nästa månad.
Jag hoppas att ni kan fixa det för mig!
Tack... Mwafak

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @Mwafak1

Det låter som att du har fått ta del utav en välkomstkampanj som ger dig 25 eller 50GB extra surf.

Detta är en engångspåfyllning och inte en månatlig påfyllning.

Detta står tydligt på vår hemsida när du genomför din beställning.

Det finns alltså inget abonnemang som ger 55+6GB.

Ha en fin dag!
Hej!
Men jag har fått den varje månad för ett år och det står tydligt på mina sidor.
Jag vill gärna veta vad som hade hänt nuförtiden?
Varför det har förnedringen?
Mitt abonnemang är 6 + 50 GB extra surf och det är för student.
Tack... Mwafak

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Du har inte fått det i över ett år, då det inte finns en sådan abonnemangsform.

Den skärmdumpen som du har skickat indikerar just att det är ett STUDENT/55+ abonnemang (detta är alltså ett åldersspann och inte ett plustecken för surfen) och att du har 6GB varianten.

Om du tittar nedanför så ser du exempelvis att det står STUDENT/55+ på alla abonnemang där man får mer förmånliga priser.

Detta är just de mer förmånliga abonnemangen för folk som är studenter eller 55 år eller äldre.

Ha en fin dag nu!

Svara