Nu har datasaldot stått på 0 sedan igår, men det går utmärkt att använda mobildata.
Varför stämmer inte saldot?
Bästa svar av Linnea
Hej @JoHi11 !
Jag ber om ursäkt för sen återkoppling, men nu har vi fått svar från vår tekniska avdelning gällande detta.
Vi kan inte se exakt vad det beror på eller hur det kommer sig, men vi kan lugna dig med följande:
Vi kommer dock fortsätta undersöka saken för att se om vi har möjlighet att åtgärda problemet i fråga.
Tack för att du tog dig tiden att kontakta oss och uppmärksamma detta!
Visa original
Jag ber om ursäkt för sen återkoppling, men nu har vi fått svar från vår tekniska avdelning gällande detta.
Vi kan inte se exakt vad det beror på eller hur det kommer sig, men vi kan lugna dig med följande:
- Det kommer inte gå åt andra hållet, dvs kommer du inte bli spärrad innan din faktiska surf är slut
- Du kommer inte bli debiterad om du har möjligheten att fortsätta surfa
Vi kommer dock fortsätta undersöka saken för att se om vi har möjlighet att åtgärda problemet i fråga.
Tack för att du tog dig tiden att kontakta oss och uppmärksamma detta!