Fråga

Mobilabbonemang

Hej,

jag har mobilabonnemang 100 GB men det räcker inte. Jag behöver minst 200 GB i månaden. Jag använder min mobil som modem. Finns det något annat ni kan erbjuda mig.

Tack på förhand!

Mvh Annika

2 svar

Vi har hemma: min fru på hennes mobil mest youtube titt, och ibland min data uppkoplpad för att betala räkningar. Ingen TV som kan kopplas och inget annat ! Men förra månaden 117 GB data borta om 4 dagar? sen nu i natt 48 GB data borta BUMS! Vad fan , i flera år har det aldrig hänt!

Sist i april frågad Vi efter Traffik Metadata utskrift som skulle visar alla IP adresser som har varit inne i vårt bredband.Efter 3 VECKOR ingen svar? Nu 5 Veckor , ingen svar? Nu samma igen?

Undrar om det är 3 (Hallon) som lurar och fuskar med data mangder! Och Flåssa sina kunder!

Dags kanske att ARN anmäla att kommer på bättringar eller FLYTT!

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @annikanordlander74!

Om du önskar mer surf erbjuder vi även bredbandsabonnemang, och till dessa finns det upp till 200 GB surf per månad att utnyttja. Om du vill kan du alltså sänka ned surfmängden på ditt mobilabonnemang, sedan istället ha ett bredbandsabonnemang som du använder som modem. Du får dock ett nytt SIM-kort, och detta behöver du ha i någon form av hårdvara dit du kan koppla upp dig. 

Om du inte ringer med abonnemanget du har idag alls utan enbart använder det som modem rekommenderar jag att du avslutar det abonnemanget och istället tecknar upp ett bredbandsabonnemang. :blush:

Svara