Nästa månad kan ni räkna bort mig helt!
Bästa svar av Linnea
Hej igen @Hamilton !
Det jag har skrivit i ovan svar är det som har hänt med ditt abonnemang. När det tecknades första augusti var det med 100 GB - och byttes sedan senare i augusti till 6 GB.
Det verkar som att du kontaktade oss i augusti en vecka efter du tecknade abonnemanget för att byta till ett större abonnemang. Detta via mejl.
Du har alltså haft ett abonnemang på 100 GB, men sedan valt att kontakta oss för att byta till ett mindre då du ansett att du inte har behovet för detta.
Det du skickar en skärmdump på är ditt bredbandsabonnemang, det ska väl vara kvar på 100 GB?
Gällande återaktiveringen har jag gjort ett undantag och hjälpt dig med detta, och jag har även ordnat så att du inte har dubbla mobilabonnemang så det blev lite tokigt vid tecknandet av din väns abonnemang.
Är du med på hur jag menar med betalningen? Jag ber om ursäkt om det är lite rörigt.
(Jag har tagit bort dina bilder du lagt upp här, då de innehåller kunduppgifter)
Visa original
Det jag har skrivit i ovan svar är det som har hänt med ditt abonnemang. När det tecknades första augusti var det med 100 GB - och byttes sedan senare i augusti till 6 GB.
Det verkar som att du kontaktade oss i augusti en vecka efter du tecknade abonnemanget för att byta till ett större abonnemang. Detta via mejl.
Du har alltså haft ett abonnemang på 100 GB, men sedan valt att kontakta oss för att byta till ett mindre då du ansett att du inte har behovet för detta.
Det du skickar en skärmdump på är ditt bredbandsabonnemang, det ska väl vara kvar på 100 GB?
Gällande återaktiveringen har jag gjort ett undantag och hjälpt dig med detta, och jag har även ordnat så att du inte har dubbla mobilabonnemang så det blev lite tokigt vid tecknandet av din väns abonnemang.
Är du med på hur jag menar med betalningen? Jag ber om ursäkt om det är lite rörigt.
(Jag har tagit bort dina bilder du lagt upp här, då de innehåller kunduppgifter)