Besvarat

Mobilsurf

Hej!
Jag har på sista tiden haft mycket problem med service och surf. Jag undrar om det är fler som haft eller om det bara är något tillfälligt för mig?
Surfen laggar och laddar extremt segt fastän jag har mer än tillräckligt med surf.

Undrar även om dealen gäller automatiskt för de som har ett abonnemang eller måste jag beställa nytt?

Tacksam för svar! 🙂
icon

Bästa svar av Oskar 24 maj 2019, 10:42

Hej @Sarish!

Varmt välkommen till forumet!

Det är verkligen jättetråkigt att höra att du har problem med surfen.

Är det möjligt för dig att testa ditt SIM-kort i en annan enhet och se om det är lika problematiskt även där?

Vilken deal är det du är intresserad utav? 😊

Ha en fin dag!
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Sarish!

Varmt välkommen till forumet!

Det är verkligen jättetråkigt att höra att du har problem med surfen.
Är det möjligt för dig att testa ditt SIM-kort i en annan enhet och se om det är lika problematiskt även där?

Vilken deal är det du är intresserad utav? 😊

Ha en fin dag!
Tack för svar!

Sätta SIM-kortet i en annan mobil blir svårt att testa. Har inte varit problem tidigare med surfen. Har blivit väldigt mycket på sista tiden. Jag har för tillfället 8GB och skulle vilja dra ner till 4GB. Tyckte dealen lät så bra också. Funderade mest om mitt nuvarande 8GB kommer kosta lika mycket som dealen ni har just nu? Eller gäller det bara om man byter eller skaffar nytt abonnemang?
Har liknande proplem, Värsta är när jag delar internet till datorn och någon ringer till enheten/sim kortet som delar!
Då får man reseta nätver på både dator och telefon för att de ska fungera igen.

Mitt mobia nätverk har dock fungerat bra i surfplattan, Men när det kommer till samtals abonnemanget så är det mer än surf som krånglar!

Kanske dags för nytt sinkort
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @Sarish!

Det går inte att ta del utav nykundserbjudanden på ett befintligt abonnemang. Däremot kan du självklart byta abonnemangsform till 4GB istället för 8GB som du har idag.

Detta kan du smidigt göra på egen hand via Mina sidor, men du kommer då inte kunna ta del utav nykundserbjudandet.

Du kan självklart ta del utav erbjudandet, men då tecknar du ett helt nytt abonnemang med ett nytt nummer.

Varmt välkommen till forumet @dorogon!

Jag förstår absolut din frustration med att det kopplar ner.
Har du haft möjlighet att testa om SIM-kortet fungerar stabilt i en annan enhet?

SIM-kort är nämligen väldigt tydliga i sin natur att de antingen fungerar helt eller inte alls.

Ha en fin dag!

Svara

Static Template