Fråga

När återställs surfpotten?

  • 7 August 2021
  • 4 kommentarer
  • 122 visningar

Mina döttrar har varsitt 8gb abonnemang. Min ena dotter har 80 gb och Min andra har o bytes. Har betalat räkningen som vanligt men det verkar inte som Min ena dotter får ny surf? 

 

Kan ni kontrollera vad som är fel?

 

Mvh Mats Örnberh


4 svar

Användarnivå 5

Mina döttrar har varsitt 8gb abonnemang. Min ena dotter har 80 gb och Min andra har o bytes. Har betalat räkningen som vanligt men det verkar inte som Min ena dotter får ny surf? 

 

Kan ni kontrollera vad som är fel?

 

Mvh Mats Örnberh

Du behöver kontakta hallons kundtjänst då

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Hej, ser inte svaret endast en länk?..som inte leder någonstans 

Vad beror det på att surfen inte fylls på?

Användarnivå 5

Hej, ser inte svaret endast en länk?..som inte leder någonstans 

Ja, och länken leder till den kundtjänst som hallon har.

Svara


Static Template