Jag vill veta vilket datum utlndssurfen fylls på? Mina barn säger att de fått sms om att deras surf är slut (vi är i Finland). I appen syns det bara att det finns mycket surf kvar.
Bästa svar av Anonymous
Visa originalJag vill veta vilket datum utlndssurfen fylls på? Mina barn säger att de fått sms om att deras surf är slut (vi är i Finland). I appen syns det bara att det finns mycket surf kvar.
Bästa svar av Anonymous
Visa originalMina barn har nu surfat på här i Finland utan att förstå att deras surf är slut. Hur kan jag få reda på hur många tusenlappar de gjort av med?? Jag förstår ju att jag inte kommer ha råd att betala detta.
Hejsan
Surfen återställs vid varje ny kalendermånad. Skulle EU-surfen ta slut medans ni är utomlands i ett EU/EES-land får man ett SMS som man behöver svara på för att surfa vidare till EU-taxan som ligger på 0,030 SEK/MB, vilket blir 30 kronor per GB. Så förhoppningsvis inga tusenlappar.
Det går även att köpa till extrasurf inne på Mina sidor som kan användas utomlands inom EU/EES om du vill ha mer kontroll.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.