Besvarat

Nytt abonnemang

Hej!
Jag har köpt ett nytt abbonemang med nummerflytt. Enligt sms ska nummerflytten bli klar 4 jan men jag har inte fått mitt nya hallon sim-kort än. Slutar mitt tidigare sim kort att funka den 4 jan?
Mvh Pia
icon

Bästa svar av Oskar 15 januari 2019, 10:08

Hej @Pia72!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret och jag ber också så klart om ursäkt om nummerflytten gått igenom utan att du har fått ditt SIM-kort.

Jag hoppas verkligen du har fått ditt SIM-kort och att allting fungerar som det ska, men om det är så att du upplever fortsatta problem så ber jag dig att kontakta vår kundservice så kommer dem självklart att hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!
Visa original

5 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Pia72!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret och jag ber också så klart om ursäkt om nummerflytten gått igenom utan att du har fått ditt SIM-kort.

Jag hoppas verkligen du har fått ditt SIM-kort och att allting fungerar som det ska, men om det är så att du upplever fortsatta problem så ber jag dig att kontakta vår kundservice så kommer dem självklart att hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!
Hej och tack för återkoppling. Sim kortet kom samma dag som nummerflytten 👍

Hej

Min fru rekommenderade mig till Hallon

Får jag nu extra GB att surfa med. Är 65 år

Hej

Min fru rekommenderade mig till Hallon

Får jag nu extra GB att surfa med. Är 65 år

Ja det får du .

Hej! 

Min dotter har student abonnemang hos er, och vill gärna byta till dagens erbjudande 15kr i 3 månader med 8gb internet.

Vi har fött några erjudande från andra leverantörer men vill gärna stanna kvar hos er.

Mvh 

Mevludin Hasanovic 

0701704640 

Svara