Besvarat

Nytt abonnemang

Hej. Jag funderar på att beställa ett mobilt bredbands abbonemang, men jag undrar att jag redan måste betala en del summa för dagar kvar i månaden vid beställningen när jag inte har fått sim-kortet skickat. I mitt rättfärdiga univers trodde jag att abbonemanget skula börje när jag aktiverar sim-kortet.

Är det rätt förstått att jag betalar vid beställningen av abbonemanget och betalar för dagar jag med säkerhet inte har fått sim-kortet, och om sim-kort försändingen kanske har otur så där går 2 eller 3 veckor innan jag mottager det, då betalar jag ändå för en service jag inte kan benytta i den period?
icon

Bästa svar av Linnea 24 september 2018, 13:42

Hejsan @Danielle,

Vad roligt att du funderar på att bli en del av hallonfamiljen! 🙂

Så som det fungerar idag så kommer du debiteras för den resterande månaden vi är i och simkortet kommer efter 1-3 dagar. Du får dock surfen för hela månadens abonnemang och kan ju spara denna till kommande månader utan att betala för hela månaden.

Skulle det mot förmodan vara någon försening eller liknande på leveransen av simkortet kan vi såklart återbetala dig för den perioden.

Ha en kanonfin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Danielle,

Vad roligt att du funderar på att bli en del av hallonfamiljen! 🙂

Så som det fungerar idag så kommer du debiteras för den resterande månaden vi är i och simkortet kommer efter 1-3 dagar. Du får dock surfen för hela månadens abonnemang och kan ju spara denna till kommande månader utan att betala för hela månaden.

Skulle det mot förmodan vara någon försening eller liknande på leveransen av simkortet kan vi såklart återbetala dig för den perioden.

Ha en kanonfin dag!
Hejsan med dejsan Linnea. Vad roligt att du tycker det är roligt, men jag har faktisk varit en del av hallonfamiljen ett bra tag med mitt mobil abonnemang.

Det låter bra att få hela månadens surf. Jag ser fram till att motta sim kortet i denna vecka.

Vänliga hälsningar Danielle
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen,

Då förstår jag, kul det med såklart 😉

Ha det bäst & hojta till om det är någonting annat du funderar över!

Svara

Static Template