Besvarat

Nytt abonnemang

  • 27 September 2018
  • 1 svar
  • 704 visningar

Om man har ett abonnemang hos en annan leverantör där avtalet går ut 1/11 2018, när kan man komma in med en ansökan hos er. Så man slipper att betala 2 månadsavgifter, en hos er och en hos den andra leverantören. Och att bytet flyter på utan problem.
icon

Bästa svar av Tor 1 October 2018, 10:05

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Mikael Olofsson.

Varmt välkommen till forumet! :)

Det är tyvärr inte möjligt att framtidsaktivera ett abonnemang/nummerflytt,

Du startar ditt abonnemang direkt på vår hemsida och där skriver du in vilket nummer du vill flytta in till oss eller om du vill välja ett nytt nummer. SIM-kortet skickas inom 1-3 arbetsdagar.

Om du har beställt en nummerflytt tar det 1-3 arbetsdagar från det att du mottar ditt sim-kort innan ditt nummer flyttas. Ditt nya SIM-kort är dock aktiverat med ett tillfälligt nummer som du kan använda till dess att ditt nummer flyttas in.

Om du har ett abonnemang med bindningstid/uppsägningstid hos en annan operatör är min rekommendation att du gör din beställning c:a 1 vecka innan för att övergången till oss ska bli så smidig som möjligt.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Svara


Static Template