Nytt SIM-kort

Hej. Simkortet slutade fungera så jag köpte ett nytt av er. När det kom stod det att det var aktiverat. Efter installation i telefonen fanns ej täckning. Jag gick in på mina sidor och aktiverade det. Då fick jag mail om att jag har beställt ytterligare ett sim-kort och att det skulle ta upp till 3 dagar innan jag skulle få det.

Telefonen fungerar nu som den ska men jag vill inte ha något nytt sim och vill ännu mindre betala ytterligare 99spänn. Så avbry gärna det utskicket.

Tack tack!

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

6 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Stribeck,

Välkommen till vårt forum. Jätteroligt att du har hittat hit!

Självklart ska vi lösa detta för dig. Det är bara kontakta oss per mejl eller chatt och förklara det som hänt så återbetalar vi dig för den dubbla debiteringen av simkort. :)

Ha det bäst!
Hallon har tagit betalt för mitt SIM, men den går inte använda. Den går inte heller aktivera. Märkligt.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hallon har tagit betalt för mitt SIM, men den går inte använda. Den går inte heller aktivera. Märkligt.

Hejsan @JoergE!

Vad konstigt. Vad står det när du försöker aktivera det via Mina sidor?

Hallon har tagit betalt för mitt SIM, men den går inte använda. Den går inte heller aktivera. Märkligt.Hejsan @JoergE!

Ingeting, sedan loggade jag in och ut och aktivera kröp fram da. Sedan kunde jag aktivera kortet. Använder FF senaste version, men under Edge är det samma sak. Aktivara var ej synmbart. Tror inte att det är ett browserfel.
Användarnivå 6
Emblem +8

Hallon har tagit betalt för mitt SIM, men den går inte använda. Den går inte heller aktivera. Märkligt.Hejsan @JoergE!

Ingeting, sedan loggade jag in och ut och aktivera kröp fram da. Sedan kunde jag aktivera kortet. Använder FF senaste version, men under Edge är det samma sak. Aktivara var ej synmbart. Tror inte att det är ett browserfel.

Hej igen!

Okej. Har du klickat där det står aktivera? Vad händer då? Får du något felmeddelade? 🙂

hi, could you please help me to activate my sim card?

i tried to the mobile app but i cannot find how to activate it.

thank you in advance.

Best regards 

KOusay  

Svara

Static Template