Besvarat

obetalda fakturor samt abonemang fråga

Hej 

Gällande Christina Lindgren abonemang. 

Då jag råkat ut för kort bedräderi så fick jag buta kort, nu har min son hjälpt mig att ändra kortet på mina sidor. Drar ni betalning för ej betalda räkningar?
Fråga angående mitt abonemang, då jag är pensionär så ser jag att ni har bättre pris än det jag betalar idag, jag vill gärna ändra till det då jag inte andvänder mobilsurf i någon större utsträckning. 

Tack för hjälpen 

mvh Christina

[Redigerat av moderator] - vi har ändrat/tagit bort information i denna tråd då den stridit mot våra riktlinjer

icon

Bästa svar av Linnea 12 mars 2021, 14:54

Hej Christina!

När du byter kort kommer en ny dragning automatiskt att göras på ditt nya kort. :blush:

Gällande att byta abonnemanget till ett för 55+ går det fint att göra på Mina sidor. Jag bifogar en guide som visar hur du går till väga nedan: 

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej Christina!

När du byter kort kommer en ny dragning automatiskt att göras på ditt nya kort. :blush:

Gällande att byta abonnemanget till ett för 55+ går det fint att göra på Mina sidor. Jag bifogar en guide som visar hur du går till väga nedan: 

Hej

Ni har överhuvud taget inte förstått vårt medelande. Min mor har redan bytt till senior abonnemang men fick ett nytt nummer istället för det gamla som hon specifikt vill behålla fast med senior abonnonemang. Nu betalar hon för både det gamla och det nya vilket hon INTE vill göra.. lös det snälla rara. 

Vi vill behålla det gamla numret på det redan etablerade senior abonnemanget och inte betala för det första abonnemanget. Hoppas verkligen att jag har utryckt mig klart och tydligt att just nu har hon 2 abonnemang hos er när hon bara vill ha ett abonnemang kvar och det är senior abonnemanget fast med det gamla numret så att inte alla som ska kontakta henne behöver skifta inlagt nummer. Tack så hemskt mycket för hjälpen. 

mvh Magnus Christinas son

Användarnivå 6
Emblem +1

Men då har hon beställt ytterligare ett abonnemang och då får hon naturligtvis olika nummer på sina två abonnemang.

Om ni tar kontakt med Hallons kundtjänst, så kan de säkert hjälpa er där.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Man kan också lösa det själv när man loggar in på Hallons Mina Sidor. Där kan man själv ändra ett abonnemang till seniorabonnemang. Där kan man även avsluta abonnemang, när man beställt för många.

Svara

Static Template