Besvarat

Otydlig info

• 24 januari 2021
  • 3 kommentarer
  • 284 visningar

Jag tecknade ett abonnemang den 29 november 2020 med kraftigt nedsatt månadsavgift de första 3 månaderna (hette det). Därför borde priset stiga till normalpris den 29 (28)februari, När jag går in på Min sida står det att “erbjudandet” om rabatterat pris gäller till den 31 mars. Det blir mycket förvirrande och otydligt eftersom Hallon samtidigt till mig har meddelat att det låga priset endast gäller de 3 första månaderna, dvs till den 29 februari. Att erbjudandet gäller till 31 mars är ju inte samma sak som att just mitt låga pris gäller till den 31 mars. Det skulle ju bara gälla i tre månader. Varför kan jag inte få reda på när mitt låga pris upphör!!!??? Vilket gäller?

Gäller det 3 månader eller 4 månader och 2 dagar!!!?????

Samtidigt vill jag passa på och tala om att det är ursvagt av Hallon att inte låta abbonenterna kunna nå dem på ett enklare sätt med fråga ovan.  Vad gäller?

icon

Bästa svar av Boo 24 januari 2021, 23:49

Du kan kontakta hallons kundtjänst så får du säkert korrekta svar. Chatten är öppen vardagar kl 9-16

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Du kan kontakta hallons kundtjänst så får du säkert korrekta svar. Chatten är öppen vardagar kl 9-16

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Ja, men jag tänkte slippa chatta, tar sån tid. Email hade varit enklare, chat är tillbaka till stenåldern. Inte särskilt kundvänligt i ett sånt är fall. Men tack för tipset ändå.

Användarnivå 4
Emblem +2

Ja, men jag tänkte slippa chatta, tar sån tid. Email hade varit enklare, chat är tillbaka till stenåldern. Inte särskilt kundvänligt i ett sånt är fall. Men tack för tipset ändå.

På sidan som Boo länkar till här ovan finns ju information om de olika sätten du kan komma i kontakt med hallons kundtjänst.

Här i detta kundforum är det ju mest andra kunder som läser och skriver. Vi kan ju inte alltid svara på alla frågor, och då gäller det ju att kontakta kundtjänsten på de sätt som hallon erbjuder.

Svara

Static Template